This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Rem remt niet goed

Me trommelrem van me zip remt niet nou ja hij remt wel maar hij doet eigelijk niks al stel ik m helemaal af ook niet dan loopt ie aleen aan en werkt ie ook nog heel slecht wat is er aan de hand ?

Dan zou je het wiel er af moeten halen , en even kijken , kan versleten remschoenen zijn ( ijzer op ijzer ) Kan vol met slijpsel zitten , remschoenen verglaasd . gaat de remhevel + de remas goed heen en weer ? ook kan de trommel versleten zijn .

Dan zou je het wiel er af moeten halen , en even kijken , kan versleten remschoenen zijn ( ijzer op ijzer ) Kan vol met slijpsel zitten , remschoenen verglaasd . gaat de remhevel + de remas goed heen en weer ? ook kan de trommel versleten zijn .
De segmenten hebben nog wel redelijk wat spul dat remt en de remhevel enzo gaat allemaal goed hoe zit het met die trommel ?

Als de diameter van de trommel te groot wordt , door slijtage , grijpen de schoenen pas aan , op de maximale verdraaiing , van de rem hevel , verder kunnen ze niet. De max maten van de trommel staan zeker in de manual . En je kan het zien aan hoever , de remas draait voordat hij remt .
Je kan iemand de rem laten bedienen , en dan kijken op het moment dat de rem aangrijpt , wat er met de kabel gebeurt , als de rem verder ingeknepen wordt , of dat er iets met de kabel binnen/buiten aan de hand is . Je kan neem ik aan , niet helemaal je hendel naar je stuur trekken , als de rem goed gesteld is ? En schuur je segmenten / trommel eens op , geeft dit verbetering ?

is gelukt dank !