rem licht op vespa si????

Advertisement - register to remove this

ait okay lijkt mij wel handig namelijk er klapte laatst bijna eentje op me dus ik kijk wel uit nu! weet je ook hoe het moet?

jij weet trouwens ook wel over al een andwoord op he!

challah
 
heel simpel gezegd moet je een schakelaartje op je remhendel hebben, die je indrukt als je remt. die stuurt een apart lampje aan, die weer verbonden is met je accu ;)

tis te doen, maar je moet er idd ff de tijd voor nemen
 
dit kan ook via de verlichting , op een puch macho rider wil het ook namelijk , daar zit ook alleen maar een lichtspoel op.

deze geeft 12v , dit moet je alleen even zien aan te sluiten , de schakelaar moet simpelweg constant 12V hebben aan de ene kant van de schakelaar , aan de andere pool van de schakelaar komt een drad dat naar het achterlicht gaat , waar je dan ook 1 voor moet hebben met een remlicht , zoals die van Tomos en van Puch rider macho ,een grotere dus met 2 fittingen. dan heb je remlicht.

echter zit bij Puch dit er std op , daar kun je zo een remlichtschakelaar in draaien ,en zit dat achterlicht er al op ,dan hoef je dus alleen de kabels aan te sluiten.

dus dit zal wat moeilijker zijn , of je moet dus al beginnen met een remhendel en houder van een puch macho rider , en een achterlicht.

een tomos heeft overigens std al een remlicht tegenwoordig als ik me niet vergis ,die heeft ook geen accu ,echter hebben deze wel betere spoelen imo.
 
Back
Top