This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Redelijke kutdag denk....

Sucks, maja doe je niks aan!

De NS geeft een vergoeding per half uur vertraging geloof ik. Daar zul je het mee moeten doen, je HOEFDE toch niet met de taxi... Tis supergaar, maar hoop er maar niet op dat je nog veel cash terugziet...

Succes morgen, en doe anders like SWa lijkt me wel een vet idee !
 
Originally posted by Mark
hmm... wie naait em als eerst in ze aars? 8P

Jah tis klote, zoiets gebeurt iedereen weleens d8 ik?zorg er nou maar voor dat je ritje tilburg niet voor niks was.

Dit topic kan wel geclosed worden??

Jij kan ook zo gebanned worden...:|
 

Ik moest met de taxi omdat ik anders pas om kwart over 2 aan zou komen door die vertraging...

Volgens mij is er btw ook een speciale regeling ivm gemiste examens e.d. door eventuele vertragingen...
 
Originally posted by dixi4ever
ik denk dat hij bier aant drinken is??
Of om het te vieren, of om het verdriet weg te drinken

Mja, kweenie hoor :?

Havo is geen probleem om te halen maar dit ?

Weer gezakt |(

Maja, morgen naar Terneuzen, daar proberen!

Zo zie ik ook nog eens wat hé van Nederland


Maja, ik snap t echt niet, leren op zich vind ik echt niet moeilijk, de regels toepassen in de praktijk gaat ook goed, maar dat examen vind ik gewoon echt fucked up!
 
Mijn broertje had precies t zelfde.... 2 x theorie, dacht dat ie de laatste x 0 fout had.... En gewoon 2 x 8 fout (ook Havo gewoon gehaald )

Zelf leer ik niet echt bizar veel een haal het (wel in 2x ...)

Morgen weer succes kerel
 
Goh, ik wist niet dat je uit Vlissingen kwam :+

[edit] oke, flauw klote dag :| soon it will al be over en kan je lekker crossen :!
 
Last edited:
Heuj, Vas zie k je morgen misschien nog wel, moet om 3 uur ofzo.
Dr is trouwens minstens nog 1 persoon
(uit me klas, vage dewd met dreads, die gaat morgenochtend al ook zeg maar w88 tot er iemand uitvalt, wil je ook sochtends dus ietsjes eerder weg!!)


(btw moet nog ff een ngk b11 es, of denso w34 es zu, waar haal jij die hier ergens in de buurt? )
 
Originally posted by Honda NSR-II
Goh, ik wist niet dat je uit Vlissingen kwam :+

[edit] oke, flauw klote dag :| soon it will al be over en kan je lekker crossen :!


:W

Vlissingen olé