This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Redelijke kutdag denk....

Vassago

Fuckin' Poser
okki....ben redelijk gaar nu...

Vandaag dus voor de 2e keer op voor mn theoriecerfificaat voor de auto.

Naja, niet zo'n probleem op zich, alleen ik moest in Heerlen examen afleggen omdat er anders geen plek meer vrij was voor 8 oktober (de datum waarop ik moet afrijden)

9:15 de trein gepakt vanaf rotterdam centraal richting heerlen: 40% korting; € 13,90
Ik was netjes op tijd, dus alles leek goed te gaan. Toen kwamen we aan bij station Eindhoven, vanwege een seinstoring reden er geen treinen meer richting Heerlen. Ik ging het voor de zekerheid even vragen en ik kon, mits ik 4 keer zou overstappen wel in Heerlen aankomen, alleen dan pas om 13:11 i.p.v. de eigelijke aankomsttijd van 11:36
Aangezien ik 13:15 aanwezig moest zijn op het CBR en het 13:30 begon, werd dit nogal krap aangezien ik vanaf het station Heerlen ook nog eens 10 minuten met de bus zou moeten.
Ik dus vanaf Roermond een taxi genomen richting Heerlen CBR
Kosten: € 75

Wij uiteindelijk na HARD rijden daar aangekomen, blijkt dat de centrale CBR te eindhoven (waar je je een reservering moet maken betreffende het hele land) mij het oude adres heeft gegeven van het CBR te Heerlen !!

Nu was ik al aan de late kant, en dan dit nog.. Naja, die taxichauffeur aan een bewoner gevraagd daarsow, wij uiteindelijk gevonden...kwart voor 2...

Ik betaal de chauffeur, storm naar binnen, doe mijn hele verhaal en vraag of ik nog bij de lichting van half 2 kan....

Zegt dat mens: " Er is nog 1 plek vrij, maar ze zijn al met de oefenvragen begonnen dus je kan er niet meer bij"

Nou...serieus, ik dacht echt dat ik dood ging van frustatie...

En toen nog een heeeeerlijke terugreis vanuit Heerlen naar Vlissingen à € 16,60! :/

Totaal gemaakte kosten: 105,80
Output: 11 uur reizen voor NIKS!


Toch wel 1 van de meest pechvolle dagen in mn leven tot nu toe denk ik....

Morgen naar Tilburg, dit keer met de auto kijken of dat beter lukt...

:|
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik had je een gratis maaltijd aangeboden, je was aardig dicht bij me in de buurt :*

:*

Had me nu ff gebelddddd


Mn nummer staat nog ergens in het Hollywood topic
 
Originally posted by funk-master
en hoe komt et nu dan? aangezien je 8 okt af wil rijden?
ben je dat geld ook kwijt tog?

Jub, naja, treinkaartjes declareer ik sowieso....

En morgen dus op voor "3e x" in Tilburg..

Geld van de taxi kan ik wel vergeten omdat hij niet op de meter reed i.v.m. kosten... dus ook geen bonnetje...:\
 
ik wens je het beste, tis gewoon kut dat je door omstandigheden het niet hebt gehaald zeg maar.

veel succes morgen iig!
 
Vergeet niet dat het CBR Tilburg niet in Tilburg zelf zit, maar in Berkel-Enschot, voordat je weer ergens te laat aankomt. Tis vanaf centraal nog iets van 20 minuten met de bus en dan in Berkel-Enschot bij de 2e bushalte uitstappen.
 
Ja tnx, dat wist ik

Maar we gaan met de oto dus geen bus nodig lijkt me

maja, ik zei maar tilburg voordat iedereen gaat vragen where the fuck Berkel-Enschot ligt