This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Rechter knipperlicht voor doet het niet, Zip 4t

MagicMartin09

New Member
na het verwijderen van de kabels van beide knipperlichten voor deed de rechtsvoor het niet meer na het terug monteren. Het rechterknipper licht achter deed het wel maar wel veel sneller. Na een dagje hebben gereden deed het knipperlicht het weer.

Nu ben ik weer bezig met de scooter en heb ik de knipperlichten los gehaald en weer terug gemonteerd. Ik heb nu weer hetzelfde probleem. Ik wil alleen ledjes in mijn scooter zetten en daarom wil ik dus dat het van te voren gewoon allemaal werkt.

Gaat het knipperlicht het straks wel weer gewoon doen of moet ik hier iets mee?

Accu van de Glazenbol was leeg .. dus een kant en klaar antwoord was er niet.
Hou er rekening mee als je ledjes gaat aansluiten , hou rekening met de Polarisatie van de draadjes ( soms omdraaien als het niet werkt ) , en weerstandjes er tussen solderen .

Soms wel soms niet werkende knipperlichten kan oxidatie in aansluitingen en fitting zijn. Maak alles schoon, stekkertjes, knipperrelais, fitting, etc.
Dat de knipperfrequentie hoger ligt bij een uitvallend lampje is omdat het relais knippert op spanning en 1 lampje heeft minder spanning.
Groet,