Recht race spruitstuk, kan dat altijd..???

SDBZIP

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een Zip SP blok met
MHR speed 70 enz. enz. enz.

Nu heb ik een PHBL 25mm Dellorto carb. op een mallossi recht spruitstuk.
Nu heb ik het probleem dat waarschijnlijk de benzine gewoon doorloopt via me carb. in me cilinder. De carb. is nieuw en alles werkt gewoon naar behoren. Is het misschien het probleem dat deze niet schuin maar gewoon recht gemonteerd moet worden? of Doe ik iets fout, of is miss. me carb. kapot?

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

OK, me probleem is eigenlijk.
Heb een Zip FR maar heb een SP blok gekocht.
Heb alles nieuw gemonteerd, RHQ krukas MHR speed rep.
enz. enz. enz. Recht spruitstuk malossi enz. alles van malossi. Ow ja en malossi VL 13 membraan met bij het cilinder geleverde carbon plaatjes..

Nu alles gemonteerd, malossi ontsteking netjes op tijd gezet 2.24 wat in't boekje staat. Nu het spannendste moment na alles gemonteerd te hebben. aan kicken... Na een paar keer kicken, stroomde de bezine bijna uit m'n uitlaatpoort naar buiten, bougie zeik en zeik nat.

Carb weer uit elkaar gehaald alles gecontroleerd, vlotternaald, chokenaald. Gasnaald op hoogste stand gezet zodattie ver in de sproeier zit noem maar op. Alles weer in elkaar gezet, maar nog steeds zelfde probleem..??

Ik weet het bijna niet meer..

Iemand een Idee..?????

Alvast bedankt..!
 
Last edited:
vlotter beetje naar beneden buigen wil af e ntoe nog wel eens helpen...

dit zal nie aan het schuinstaan van de carb liggen neem ik aan

staat het blok horizontaal, of met de voorkant lager oid?
 
Yessss, ben erachter. Was toch iets met carb. Heb een 21mm geprobeerd van mee neef en na 3 x trappen looptie gelijk als een zon.

Het was een nieuwe carb. dus beetje vaag. Ff terug naar Fred motoren.

Tnx voor de Tips
 
Back
Top