rc drifting

Advertisement - register to remove this

ja 8P

RC Radio Controlled
driften, je weet wel :p

dit is nu dus echt een hype geworden hoor,
driften met je telegeleide oto.

heb je enkel speciale banden voor nodig om dat te kunnen, en veel oefening.
 
@ Sandor!
Oja?
1zr8.jpg
 
ja wtf zitten jullie allemaal toch te zeggen 8P

zit ik nu verkeerd ofwat?

dat wat jij op die foto hebt staan zijn de inserts, die komen IN de band te zitten.
 
Dat zijn geen inserts hoor :p Dat zijn stukken PVC pijp op een velg. Zal ook wel driften, totaal geen grip. Oncontroleerbaar denk ik :+

Wat ik bedoelde was dat er van HPI speciale driftauto's zijn, weet niet precies wat het verschil is eigenlijk. Zal wel iets zijn, anders zijn r geen driftauto's... En wie praat er dan over uitlaten :?

Maargoed, je kunt met elke auto driften natuurlijk :)
 
Dat zijn geen inserts hoor :p Dat zijn stukken PVC pijp op een velg. Zal ook wel driften, totaal geen grip. Oncontroleerbaar denk ik :+

Wat ik bedoelde was dat er van HPI speciale driftauto's zijn, weet niet precies wat het verschil is eigenlijk. Zal wel iets zijn, anders zijn r geen driftauto's... En wie praat er dan over uitlaten :?

Maargoed, je kunt met elke auto driften natuurlijk :)

Voor de duidelijkheid : HPI, een modelbauwmerk dat auto's maakt. Is dus niet dezelfde HPI als van onze binnenrotortjes :)
 
Ik heb zelf ook een 2 RC auto's.
Heb 1 electro (TAMIYA) en 1 off road mostertruck (HPI Brandstof).

Het is wel geinig maar die electro dingen zijn zo leeg, vooral als je er een ander motortje enzo hebt ingeflikkerd.

Maar het is zeker leuk speelgoed:D

Edit...\ Zal binnenkort wel ff foto's posten:)
 
hpi maakt niet speicaal drift auto's,
auto's zijn auto's he
ze hebben misschien al een vooraf ingestelde camber? ofzo

Er zijn van hpi idd geen driftauto's.

Maar voor de hpi nitro 3 is een kit te krijgen met harde banden en een steun om de motor in het midden te kunnen plaatsen, Betere gewichtsverdeling daardoor.
Van yokomo zijn wel aparte driftwagens te krijgen

@ white muscle, die dingen waren vroeger misschien zo leeg, maar tegenwoordig zijn er echt super accu's. heb zelf aardig wat jaren met elektro gereden en dan niet zo'n goedkoop kutding, maar gewoon een hpi pro4 competitiewagen met 12x3 motortje erin. 20 minuten haalde ik wel op een accu.
 
@ white muscle, die dingen waren vroeger misschien zo leeg, maar tegenwoordig zijn er echt super accu's. heb zelf aardig wat jaren met elektro gereden en dan niet zo'n goedkoop kutding, maar gewoon een hpi pro4 competitiewagen met 12x3 motortje erin. 20 minuten haalde ik wel op een accu.

Ik heb er nu een 2400mAh accupack inzitten en een andere servo en een ander motortje en een alu aandrijfas en nog wat dingen aangepast maar die van mij is zo leeg hoor.
en het was niet zo'n knaken ding van 50 euro ik dacht iets van 250 euro toen der tijd (ongeveer 3 jaar terug) dus......
 
Back
Top