De 94 graden was een meting van mijn temperatuur sensor die in mijn cilinderkop is bevestigd, de 55 graden was een meting van de oppervlakte van de radiateur met een laser thermometerMoeilijk om dit zo te beoordelen vanachter een toetsenbord.
Op welke plaatsen meet je, aan de oppervlakte van een radiateur of een sensor die in het koelwater zit ?
Vandaar de verschillende waardes.De 94 graden was een meting van mijn temperatuur sensor die in mijn cilinderkop is bevestigd, de 55 graden was een meting van de oppervlakte van de radiateur met een laser thermometer
Ja dat klopt, maar 94 graden is een veel te hoge meting voor mijn gevoel dus daardoor verdenk ik dat het niet kloptVandaar de verschillende waardes.
Ja dat klopt, maar 94 graden is een veel te hoge meting voor mijn gevoel dus daardoor verdenk ik dat het niet klopt
Sluit dat ook aan op een 2 takt cilinder? Ik rij namelijk met mensen die niet boven de 70 graden komen
Bij je cilinderkop is je kvs ook warmer dus dat is niet zo raar. En wie zegt dat de teller van je maatjes goed is? Kunnen 1001 dingen zijn die verschil zouden kunnen veroorzaken, zal paar simpele noemen.Sluit dat ook aan op een 2 takt cilinder? Ik rij namelijk met mensen die niet boven de 70 graden komen
Maar grof gezegd. Wat is een max temperatuur voor mij?Bij je cilinderkop is je kvs ook warmer dus dat is niet zo raar. En wie zegt dat de teller van je maatjes goed is? Kunnen 1001 dingen zijn die verschil zouden kunnen veroorzaken, zal paar simpele noemen.
Gewicht van de berijder, luchtgekoeld of water gekoeld, bandenspanning, rest van de setup, formaat radiateur, plaats radiateur, plaats van temperatuur sensor en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Ik was benieuwd of dat ook voor mijn cilinder geld aangezien het een 2 takt 70cc isDoe een beetje moeite en scroll ff naar de post van @Broos, klik op de link en daar staat je antwoord