rare mail

SuperDanny

Well-Known Member
ik kreeg net een rare mail van info@scootertuning.net

check de bijlage ik heb al een keer zo een mail gehad van iets anders, gister ofzo :S:S maja weten jullie wat het is??

raar.JPG

Advertisement - register to remove this

gewoon NIET openen..

want die virussen kruipen dan in jou database en gaan zich verspreiden naar de mensen die jij in je contact lijsten hebt staan of zo:p

dus gewoon meteen deleten.

greetz

JUP ik ook:W eerst kreeg ik er een kleine 100 op een dag:D

maar sinds een paar maandjes (met spamfilters etc) is het beperkt tot ongeveer 15 a 20 mailtjes per dag.

Bij mij komen ze meteen in mijn ongeweste post map. en ik gooi ze ook direct weg zodra ze binnen zijn.

Greetz.

Yvo

@ Hubo: hoe heb je dat opgelost?

en kan ik vermijden dat zulke mails verzonden worden vanaf info@scootertuning.net ?

Originally posted by Razma
@ Hubo: hoe heb je dat opgelost?

en kan ik vermijden dat zulke mails verzonden worden vanaf info@scootertunin g.net ?

Ik heb dat opgelost doordat mijn provider een spamfilter actief had gemaakt in onze buurt. (@home Venray) (teminste zo heb ik het vernomen)
Je kunt zelf ook spamfilters actief maken. maar helaas weet ik niet precies hoe dat moet.

PS. Bij hotmail kun je wel je Persoonlijke Filter op het hoogst zetten. Hierdoor krijg je alleen maar Mail van mensen die in jou contactlijst staan in jou INBOX. de rest van alle mail wordt direct naar de map ONGEWENSTE POST gestuurd.
(deze filter heb ik ook op het maximale staan)

Die Spammails die via info@scootertunin g.net verzonden worden kun je haast niet tegengaan Dit komt doordat die spam mails gestuurd worden vanuit een adres die verschillende mail adressen van sites afhaalt en daarmee mails gaat versturen naar mensen die in hun databases staan. Zo kun je dus ook spam mail krijgen van je vrienden etc (of grote bedrijven).
Helaas heb ik hier zelf geen oplossing voor.

(ik hoop dat ik het goed en voldoende heb uitgelegd)

Groetjes

ik stel vaak berichtregels op

afz blokkeren ( @microsoft.nl ) ken ik iig geen mail van gates krijge

microsoft stuurt nml geen patches die vaak in die mail zijn bijgevoegd

kreeg eerst 100 mail per dag nu 4 spam

dus berichtregels werke goed

ken je ook al je scootermail in map scooter laten plaatsen

In u en a precies z'n dezelfde topic.

Inne: wat je kan doen is je email adres nooit ergens posten, zodat het niet door spambots opgepikt word...

En voor de rest veel berichtregels maken...
Op onderwerp doe ik meestal.

Originally posted by NeoGeniX
Volgens mij heb je een virus razma :S

Je kan dat pas zeggen als je van diegene het ip adres weet, en het vergelijkt met het ip adres wat in de source van de msg staat.
Matched dit, dan heb je degene die virussen stuurt...

Ik kreeg laatst ook zo'n mailtje.. was alleen niet van ST.net.. Maar krijg nu elke dag mails van luitjes die ik nooit iets gestuurd heb met als onderwerp RE: blabla. Dus die gaan sowieso de vernietigingsoven in :)

Back