Random Videos #16

Wow...heel erg indrukwekkend. Mijn broer heeft zelf een ernstig ongeluk gehad tijdens een oefening in sint maarten (korps mariniers). Heb vergelijkbare foto's van hem gezien, maar hij is er weer helemaal bovenop gekomen. Zet je wel weer ff aan het denken zeg.
 
Na 3 uitzendingen als infanterist, wetend dat collega's er zo bij gelegen hebben en het niet haalde zijn dit soort beelden behoorlijk confronterend zeg maar.
 
Totaal niet om je af te vallen, want ik heb nog nooit zo'n situatie meegemaakt, maar ik vond het relatief meevallen.
Ik denk dat een gemiddeld ambulancebroeder (en militaire hulpverleners for that matter) regelmatig soortgelijke dingen mee (kunnen) maken en dit niet een heel 'nasty' geval is.

Nogmaals, ik snap dat 't voor jou wel confronterend is, maar zijn het dan serieus de zwaarste 9min die je ooit hebt gezien?


Heavy serie, vanaf 33 min de zwaartse 9 minuten film die ik ooit gezien heb.

[video=youtube;fjkt07Ny_ac]http://www.youtube.com/watch?v=fjkt07Ny_ac[/video]
 
Goede vraag, ik ben bij de landmacht gegaan omdat er klaar mee was elke dag in de schoolbanken te zitten en steeds weer dingen te moeten aanhoren die me totaal niet interesseerden, 10 jaar later heb ik er nog geen moment spijt van gehad, ben als persoon een stuk sterker geworden door alle ervaringen die ik in de afgelopen jaren opgedaan heb ook al zijn die lang niet altijd even leuk geweest.

Totaal niet om je af te vallen, want ik heb nog nooit zo'n situatie meegemaakt, maar ik vond het relatief meevallen.
Ik denk dat een gemiddeld ambulancebroeder (en militaire hulpverleners for that matter) regelmatig soortgelijke dingen mee (kunnen) maken en dit niet een heel 'nasty' geval is.

Nogmaals, ik snap dat 't voor jou wel confronterend is, maar zijn het dan serieus de zwaarste 9min die je ooit hebt gezien?

Ik snap je, voor mij confronterend omdat het heel "dichtbij" is ofzo.
 
vind het maar slap gezever..
Snap pepijn wel..
De idealen van een handjevol politici vertegenwoordigen d.m.v. "oorlog".
In Nederland dan zo zeer niet aan de orde, maar ik zal er wel moeite mee hebben om ergens gestationeerd te worden om een "conflict" op te lossen waar je het niet mee eens bent.. (U.S. Afghanistan en Irak, drones, cyberwar, energie)

Als persoonlijke uitdaging snap ik het wel en lijkt het me wel leuk :p
 
[video=youtube;3_a92XgSKjA]http://www.youtube.com/watch?v=3_a92XgSKjA[/video]

Lang geleden dat ik zo hard om een voice over heb zitten lachen :D
 
Blijf het mooi vinden!

Vroeger toen hij net begon met kiten (geloof eerste zomer/jaar) nog met een analoge camera foto's gemaakt op het water van hem, nu paar jaartjes later aan de top!

Dit jaar ook maar eens het water op :p
 
Back
Top