Radiator achter wiel ophangen?

monstaboy

Manston Malaguti
Heb wat problemen, ik heb m'n radiator opgehangen achter m'n wiel op zo'n beetje de enige plek waar het kon. M'n draaicirkel was toen wel wat kleiner geworden maar dat maakte niet zoveel uit. Maar nu ik de slangen heb gemonteerd kan ik bijna helemaal niet meer naar links sturen. De radiator kan niet hoger en moet dus duidelijk lager, maar dan weet ik niet maar hoe ik em kan ophangen.

Heeft iemand ideeen hierover of misschien hoe je het zelf hebt gedaan, en als het even kan inclusief pics? Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Klopt, het gaat om een Phantom. En ik kan bijna niet meer naar rechts sturen, links gaat nog wel. Typefoutje. Radiator moet dus lager, weet alleen niet goed hoe ik 'm dan nog kan ophangen. Hij rust nu op 2 van die dingen die je gebruikt om dingen als planken loodrecht op elkaar te zetten, met raamrubber ertussen. Die zitten in mijn frame geschroeft, op 1 plek zit er iets aan het frame gelast met schroefdraad. Eronder zit verder niks waar ik 'm aan kan vastmaken.
 
Originally posted by Patrick
euhm passen en meten....

das het enige wat ik kan zeggen, in geen enkele scoot past zomaar een extra rad. zonder aanpassingen.

Dat snap ik, maar daarom vraag ik in dit topic om verhalen hoe anderen dat hebben gedaan met evt. wat foto's. :)
 
Back
Top