Pc radiator genoeg?

runnerfan

Member
Hey had zoek functie gebruikt maar geen goed antwoord gevonden 1 2 3 dus hierbij.
Ben bezig met mijn vespa project mischien heb je een andere vraag van mij voor bij zien komen. Mijn vraag is als een radiator van een pc genoeg is voor een vespa lx met 70cc sp blok. De radiatoren gaan in maten van 120mm lang 240mm 360mm uit mijn hoofd.

Nu ik toch aan het typen was heb ik ook de vraag hoe ik mijn stuur moet recht zetten, want als ik mijn stuur recht draai tijdens het rijden wijst mijn wiel een beetje naar links.
Dus hij is scheef in de draai as.


Hier een voorbeeld van de radiator die ik zag op marktplaats (ze gaan ook voor goedkoper trouwens in deze maat)
EK-CoolStream SE 240 (Slim Dual) - Radiator
€ 35,00


Hier een voorbeeld van hoe ik het inbouwen ben van plan zoals op de foto 2 stuks doen tenzij 1 genoeg is.
 

Attachments

  • Screenshot_20200514-074412_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200514-074412_Samsung Internet.jpg
    146.9 KB · Views: 7
Advertisement - register to remove this

Hmz het is wel gewoon een kopere/ alu radiatortje dus weer ben ik niet bang voor maar capiciteit kan wel te weinig zijn mischien ja. sugesties voor iets anders.

Goeiemorgen nog trouwens
 
PC radiator is niet geschikt voor buitens huis gebruik. Het is echt een product voor in je pc die binnen staat.

Een radiator voor een scooter is denk ik toch wel iets dik wandiger. Als je denkt goedkoop uit te zijn, kan wel eens van een koude kermis thuis komen.
 
Vandaag langs de radiator boer gegaan hij had nog een paar "echte" radiatoren staan die wel groot genoeg leken voor 2tientjes dus geregeld.
Iemand enig advies over de stuur??
 
want als ik mijn stuur recht draai tijdens het rijden wijst mijn wiel een beetje naar links.
Dus hij is scheef in de draai as.


Probleem kan zowel in het stuur als de mono arm zelf liggen. Maar normaal heb je nog wel wat speling op het stuur die op de voorvork as gaat..
Speling gaat er pas uit als je de moer en de bout vast draait. Dus even richten en op het goede punt vast draaien. En anders mogelijk even je mono arm na kijken of dat deze niet gebogen is.
 
Back
Top