racestuur aerox

YamahaAeroxR1

Well-Known Member
Hallo mede scootermensen9||6

Ik heb een paar vraagjes over een racestuur voor op een aerox..
Als eerste : Kun je een racestuur gewoon gemakkelijk erop zetten zonder veel aan te passen, natuurlijk een andere stuurpen enzo, als ik in ieder geval altyd nog maar het originele stuur weer terug erop zou kunnen zetten?:+

Als tweede: kun je de handvaten en schakelaars van het originele stuur gewoon overzetten op een racestuur??(ik heb een aerox'09)

En als derde: ik wil niet zon heel laag racestuur hebben omdat me dat vervelend lijkt sturen......maar ziet een racestuur met een stuurpen van 17,5cm niet heel maf uit??

Dat waren ze dan:W
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Greetzz.
 
Advertisement - register to remove this

Mijn stem: Houd het originele stuur.
Heb zelf een race stuur, gewone sturen zijn:
1) Beter
2) Makkelijker
3) Je hebt alles wat je nodig hebt direct
4) Alles past er op
En ik vind persoonlijk die van de aerox nog mooi ook.

Over of alles er op past: Durf het niet te zeggen, bij mij iig niet, weet zo 1,2,3 niet wat er allemaal op een rox zit.
Ik heb:
1- Groot/Dim licht
2- Toeter
3- Choke
4- Knipperlichten
En onder m'n voorkap zit nog het 'licht aan en uit' schakelaar.
Maar m'n toetknop mist +)
 
Je kan heel gemakkelijk alles er over zetten hoor. Gewoon de handvaten eraf halen, dan dat 'blok' met knipperlichten,toeter, elec start enz. Dan druk je er nieuwe of dezelfde handvaten op en kan je rijden. Zelf heb ik de korte pen, vind het mooier want anders steekt het boven je kappen uit. Je kan ook een vooruitstaande clamp halen:

* De gele is van mij en de rode rox is van een vriend.

Foto-KA67FP6K.jpg

Foto-W784IW7K.jpg


Foto-QNCCUUIS.jpg


Foto-PQBIFLQB.jpg


Foto-QSJ7HRTO.jpg
 
Stuur is makkelijk om te zetten, schakelaars blijven gewoon zitten
en je handvatten zou je nog kunnen gebruiken als je ze eraf krijgt tenminste, dat kan nog wel eens een probleem zijn, maar nieuwe kosten 15 euro.
 
Thanx voor alle reacties:D
Ik ben meteen een stuurtje gaan halen...
volgende week zet ik hem erop alleen kunnen de handvaten inderdaad nog een probleem gaan leveren.....deze zitten namelijk vastgeplakt:p
Ik zal volgende week wel wat foto's plaatsen:)
Bedankt voor de hulp iig:D:D
 
DMP heeft orginele look handvaten. Hier staat ook nog aerox in geschreven. Deze heb je in grijs en zwart. Ze sluiten ook weer perfect aan op je schakelaars aangezien deze de vorm van de orignele hebben.
 
Back
Top