hoelang heb je garantie dan op de scooter?
volgens mij is er bij een race stuur geen kappen beschikbaar omdat dat standaard is en zal je denk ik zelf iets moeten maken maar ik weet het niet zeker...
ik vind het wel raar dat ze je geen racestuur erop zetten, wat maakt hun dat uit
ja ik heb nog 6 maanden garantie(januari '09)
ze zeiden van: ja dat trilt allemaal los en daar heb je alleen maar gekloot mee... nouja ik heb van geen enkele persoon gehoord die een racestuur heeft dat moertjes en boutjes lostrillen...
ik denk dat ik zelf wat ga fiksen ofsow met wat kippengaas, en polyesteren
Ik denk dat je dealer dit niet doet omdat je daan waarschijnleik geen origenele teller er meer op wilt hebben, en er dan mooi een stuk kabelboom hangt te koekeloeren, en als het dan gaat regenen heb je kans op kortsluitingen wat met originele stuur en stuurkappen niet zal gebeuren.
Maar ik snap niet echt wat de TS nu bedoelt, hij wil een race stuur erop zetten en hij wil zelf iets fixen met polyester en kippengaas, vervalt de 'gedachte' van het hele race-stuur dan niet?
Dan had ik eerder het originele stuur erop laten zitten.
Maar ik snap niet echt wat de TS nu bedoelt, hij wil een race stuur erop zetten en hij wil zelf iets fixen met polyester en kippengaas, vervalt de 'gedachte' van het hele race-stuur dan niet?
Dan had ik eerder het originele stuur erop laten zitten.