Race-Stuurtje

Rope*

Aerox in opbouw
Hoi mense,
Ik heb een probleem en dat is als volgd:

Ik heb een aerox gekrege (H) jaja gekrege, maar ik wil daar graag een racestuurtje opbouwen. Het probleem is, ik ben ong. 1,85 en de aerox zelf is wat aan de kleine kant, als ik stuur dan kom ik met mijn kniee al tegen het stuur aan.. zal dit beter of slechter worden na opbouwe van een race stuurtje?
mvg
Ik
 
Advertisement - register to remove this

Dat hangt er maar net vanaf wat voor stuur je neemt. Je hebt ze van bijv. tnt, die zijn rechter dan origineel, en komen alleen omhoog, maar hebt ze ook met clamps die naar voren staan, dat brengt het stuur wat verder van je knieën af. Maargoed, ikzelf ben 1.83, en heb nergens last van.
 
ik ben zelfs 1,96 en als je gewoon race stuurtje neemt met lange stuurpen heb je nergens last van :) maar als jij al problemen hebt met stuuren met je normale stuur + stuurkapjes dan moet je es gaan kijken of je frame niej krom is.
 
Nou knie overde grond zo ver was ik nog niet eens maar toch schoof men achterkant weg... Hoe zou dit toch komen...

Ik ben iets van 1,80 tot 1,85 of zo en kom net niet tegen het stuurtje aan. Kijk maar eens op easyparts of zo zie je wel 2 verschillende klampen namelijk de korte en de lange. En dan heb je ook nog eens vooruitstaande, dus kijk maar ff wat rond dan vind je wel wat.
 
scoottuner said:
ik ben 1.90 bijne 1.91 en ik heb een tnt stuurt met een rechte lange stuurtpen en heb nerges last nimr van

Ik ben zelf ook rond de 1.90m en heb met orginele stuur niet echt last met het stuur. Is natuurlijk ook niet heel ruim...

Heb ook ooit is gedacht om een tnt stuurtje te nemen, alleen als ik dit zo bekijk vind ik het lijken dat het tnt stuurtje alleen maar lager staat...

Jij zegt alleen dat het bij jou met rechte lange stuurpen veel beter is...

Heb je dit ook vergeleken met orginele stuurtje? En ook daadwerkelijk gereden op een rox met orginele stuurtje?

Ben wel benieuwd aangezien tnt stuurtje stukke beter staat natuurlijk...
 
WheeleX said:
zet der gewoon op :| als je niet meer kan sturen ivm je knieen zet je toch gewoon je voeten naar achteren... dan heb je der zelfs geen last van als je 3 meter ben

Zorgen dat je kan sturen kan altijd nog ja :p

Het gaat mij meer om het verschil tussen orginele stuurtje & race stuurtje met lange clamp...

Weet niet hoe de ts hierover denkt???
 
Moet je die lange klamp nemen moet het denk ik wel goed komen. En anders 1tje die voorover staat of zo. Moet echt wel lukken. Ben dan wel geen 1.90 maar ben niet echt klein of zo.

En dat met die knie neem ik ook niet te letterlijk maar ben zo wel op de bek gepleurt op een rotonde omdat ik wat meer naar links ging hangen. Nu heel voorzichtig over rotondes heen, wil niet weer. (snap nog steeds niet hoe dat kon gebeuren)
 
ik heb ook met het standaard stuur dat mijn knieen er tegen komen als ik hem draai, maar meestal zet ik mijn voeten op de z-kappen en dan heb ik er geen last van. en je draai je stuur toch niet altijd tijdens het rijden:p
 
Back
Top