Race stuurtje op Nitro/Aerox

Status
Not open for further replies.

DME3

zeg maar Dimitri
Ik ben dus van plan zo'n race stuurtje op m'n MBK Nitro te plaatsen. Dan ga ik dus ook wel een digi teller plaatsen, maar ik zou graag ook een benzine meter hebben!!! Heeft er iemand een idee hoe ik dit moet oplossen????
Hoe zjin jullie ervaringen met zo'n stuurtjes trouwens? Kunnen jullie er mij 1 aanbevelen????
 
Advertisement - register to remove this

ik heb zon stuurtje en ben daar heel tevreden over!
ik steek mn origineel er niet meer op!
1 nadeel : die benzinemeter, ik tank hem gewoon om de 2 dagen bij
ik zou zeggen "ken je brommer!"
 
Metramorfosis levert complete kits voor een aerox, dus inclusief de computer en draadboom, deze sluit je gewoon aan op je standaard draadboom die nu dus aan je cockpit zit, je behoudt hiermee alle functies: olie, brandstof, knipperlicht, groot licht, en uiteraard je snelheid. wel duur, maar dan heb je ook iets passends.
 
hangt er van af als je eentje hebt met digitaal dashboard of die met de toerenteller :), alleszinds ik had toch geen benzine waarschuwlampje op mijn aerox-teller met de digitale wijzers (Benzine en °C)
 
lampjes

Het id dus zo'n nieuwe Nitro/Aerox hé! Met allemaal analoge meters! Lampje voor bezinemeter lijkt me een goed id maar euhm, hoe flik ik dat???
 
top_search.gif
lees de vorige 400 topics hier eens over
 
hmmm ik overweeg ook om een race stuur te plaatsen, maar wat denken jullie van de kilometerstand?? die klopt dan niet meer want je originele teller is pleiten! wordt problemen met verkoop/inruil denken jullie niet??
 
Moah, de meeste mensen met recht stuurtje hebben nog wel meer gemod. Denk ook niet dat ik mijn Phantom nog zo snel kwijt kan, met gefrees in de voorkap, weggezaagde accubak en binnenschild met gaten. :D
 
Niet verkopen hé

Originally posted by Alpinestar
hmmm ik overweeg ook om een race stuur te plaatsen, maar wat denken jullie van de kilometerstand?? die klopt dan niet meer want je originele teller is pleiten! wordt problemen met verkoop/inruil denken jullie niet??
Daar zal ik geen problemen mee hebben!!! Ik verkoop me scoot gewoon niet, ik vind ze te lekker om weg te doen!!! De kilometerstand heeft toch niet echt veel belang bij 't verkopen, de meesten kijken gewoon naar de staat van je scoot!!
 
Re: Niet verkopen hé

Originally posted by DME3
Daar zal ik geen problemen mee hebben!!! Ik verkoop me scoot gewoon niet, ik vind ze te lekker om weg te doen!!! De kilometerstand heeft toch niet echt veel belang bij 't verkopen, de meesten kijken gewoon naar de staat van je scoot!!
hmmmmmm daar zit ook wel weer wat in 8) mjah toch vind ik et beetje zonde :eek:
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top