race stuur en je meters dan

Divided

Banned
zo race stuur is leuk .
hoe doe je dat met je meters

je kilometer en toerenteller is op te lossen om hier een digitale versie van te kopen .
maar hoe zit met je benzine meter...
want die aansluiting van meting en alles zit er .
maar kan je zo benzine meter ook digitaal laten meten.
of bestaat er een klein analoog metertje die je er op aan kan sluiten.

want ik vind zo benzine meter wel HEEL handig .

1 van jullie ervaring ermee , hoe lossen jullie dit op ?

Advertisement - register to remove this

hrmms dus als je een scooter vind uit 1994 ? Dunno welke moderen scoots tegenwoordig zoals een aeox uit welk orgineel jaar komen, stel je hebt een ntt ofzo komt uit 1994 of net daar voor, en je gaat dik 100 :P dan geven ze je IMHo gewoon een boete want dan zeggen ze ja maar scooters, daar kun je tegenwoordig alles voor krijgen .

tjah klinkt logisch maar jah voor de meeste puchies uit de oudheid zijn nog wel veel onderdelen dan wel van imitatie merken maar ja.
ik heb onder puch van me pa een uitlaat van techno std. model met std. bocht zo snelle bocht maakte te veel herie vond die.

/ontopic.

sport stuurtje van je eigen stuur maken .
gewoon een buisje er tussen lassen.
dat doet een oom van me wel :P.

en ik heb een ander idee voor me benzine tank .
ik maak van me LOZE olie tank .. een klein reserve tankje(zo sta ik nooit zonder benzine) .
met een bezine kraantjes er tussen dat kan toch gewoon ?

nu heb ik al een digi teller (sigma bc 500) gekocht. toen ik later iets aan het zoeken was vond ik me ouwe digi fiets teller (hema 3000) .
nu is mijn vraag kan ik mijn benzine meter digitaal laten meten op mijn hema 3000.
je benzine meter geefd een signaal door naar mijn weten is die om te zetten naar me digi teller .
maar hoe ?

ff dit weer leven inblazen ..
ik ben opzoek geweest naar de bcd lamp ... die is er dus niet meer. dan wordt het tog zelf maar wat maken .
en nu nog een laatste vraag ...
kunnen jullie wat foto's posten van je stuur en hoe jij dat met je schakelaars heb gedaan ..
dan kan ik wat ideeen op doen .

Originally posted by zenith98
die dingen zijn vet duur. dan maar geen digi benzine meter

Koso heeft ook een soort gelijk ding als zo'n metramorfosis.
p_040412_06480.jpg

Misschien is die goedkoper?

Back