race stuur en je meters dan

Divided

Banned
zo race stuur is leuk .
hoe doe je dat met je meters

je kilometer en toerenteller is op te lossen om hier een digitale versie van te kopen .
maar hoe zit met je benzine meter...
want die aansluiting van meting en alles zit er .
maar kan je zo benzine meter ook digitaal laten meten.
of bestaat er een klein analoog metertje die je er op aan kan sluiten.

want ik vind zo benzine meter wel HEEL handig .

1 van jullie ervaring ermee , hoe lossen jullie dit op ?

Advertisement - register to remove this

Digi snelheidsmeter, digi toeren/temp meter en dan kun je de indicatielampjes van olie/benzine wel ergens verwerken, alleen een klein ledje bv zodat je weet dat je tank bijna leeg is.

Ik kijk altijd voor de benzine in de tank gewoon, vind ik het meest betrouwbaar.. die teller van mij klopte voor geen meter dus.. verder gewoon een mooi toeren tellertje en een fiets tellertje :)

Ik vroeg dit laatst aan men vader, want ik wist er ook geen raad mee (hij was namelijk vroeger erg handig met brommers). Hij zei, als je nou een benzinekraantje tussen je tank of in je tank maakt dan begint hij te pruttelen als je nog een beetje benzine in je tank hebt. Dan weet je dus dat je nog een beetje benzine in je tank hebt en dan moet je dus snel gaan tanken. Je kunt dit vergelijken met een buitenboordmotertje van een bootje (bijvoorbeeld een 4pk 2takt moter).

Originally posted by steppy spy
kan je toch ook in je acuu kapje zetten ofniet? zie je wel eens bij roxjes

accu kap jah me accu zit onder me zadel zal je veel van zien .. ..

me schien het metertje onder me zadel dan hoef ik alleen me zadel om hoog te doen en dan zie ik hoevele ik hem ..

idee ;)

ANDER probleem me verlichting ..
bedacht me net dat me koplamp in me stuur verwerkt zit.
ff kijken meschien iets met halogeen in me lucht roosters voor ..
voorkant%20zwarrt.jpg

ik heb al .. lampjes bij me luchtroosten maar die geven nooit voldoende licht

lampjes.jpg

je heb voor sr-aerox-geloof nrg en nog 1 merk een digitale teller voor op crossstuur voor aerox is hij er alleen tot bj2002 model

zoon telelr net zoals op speed-fighter furouis
teller is van metramorfosis en kost ongeveer 150 tot 200 euro

Originally posted by lars
je heb voor sr-aerox-geloof nrg en nog 1 merk een digitale teller voor op crossstuur voor aerox is hij er alleen tot bj2002 model

zoon telelr net zoals op speed-fighter furouis
teller is van metramorfosis en kost ongeveer 150 tot 200 euro

doe maar duur van een teller..

Back