race parts, nrg blok & velgenset.

Status
Not open for further replies.

mcjeen

DNA MEMBER
mhr team 47.6mm:
team cilinder in goed staat, heeft een zeer lichte warm loper gehad de vegen zijn ook nauwelijk zichtbaar en al helemaal niet voelbaar. je krijgt erbij:
- Team cilinder [d0h]
- cilinder kop
- verse zuiger + veer
- piston pen + evo naaldlager
- pakkingset (voet+kop) (op de foto ligt niet alles van de pakkingset)

vraagprijs: 200E

picjes:
teamcilpoorten2.jpg


teamcil_geheel1.jpg



bidalot c20:
gepolijste bida c20, klein deukje aan de achter kant. heeft imo geen invloed op prestaties, en veerbevestigingspunt bij de bocht is aan 1 kant afgebroken. als je het wilt kan ik het wel laten lassen voor je. is gewoon goed te bevestiggen verders. vraagprijs: bieden

pic:
bidac20_zeikant5.jpg


polini speedcontrol:
goed gebruikte speedcontrol, loopvlak is nog perfect, rollengedeelte ook vrij netjes nog alleen wat vuil ophoping in de hoekjes, maar dat hou je toch :)
rollen, geleidebus en opvul ring krijg je er natuurlijk bij :) vraagprijs: 50E

picje:
polini_vario1.jpg


Dell orto 21mm:
z.g.a.n. geen vuiltje aan te bekennen, zit een w7 gasnaald bij en nog een stuk of 10 sproeiers. oftewel overcompleet. vraagprijs:45E

picjes:
DO_gedemonteerd.jpg


DO_Kelk.jpg


hebo filter:
hebo filter, is alleen ingesmeerd met olie en heeft er maar paar testrondjes opgezeten. vraagprijs: 12,50E


nrg sd blok + evo as+carterdeksel:
untuned nrg blok met evo as, oliepomp en vertanding. valt verder weinig over te zeggen :) carterdeksel staat dus niet op de foto, maar kan ik nog wel pic van maken op aanvraag.
vraagprijs: bieden

picje:

nrgblok_zeikant1.jpg


velgenset:
speciale splijtvelgen set met kenda banden. geen krassen of deuken erin en nog vrij nieuwe kenda banden. mooie van deze velgen set is dat je gemakkelijk de banden kan verwisselen omdat de velg uit 2 delen bestaat en dus uit elkaar kan halen :)

aangezien ik niet weet wat ik ervoor moet vragen, mag je een goed bod doen of ik wil ze ruilen tegen het oud type sp velgen :)

picje:

ZipSP_zeikant2.jpg


std pia as
heb btw ook nog een in top staat verkerende std. pen 12 as, afkomstig uit een dna blok. bieden

14591.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top