Ik heb op mijn zenith nu een MVT Serie 2 ontsteking gezet, wat een klotewerk is dat om te installeren, gebruiksaanwijzing lijkt meer op het spelletje hints, klopt weinig van. Maar toch eindelijk gelukt en het was allemaal niet voor niets want hij trekt een stuk harder op en is veel feller. Maar misschien dat die standaard cdi gewoon klote is bij een zenith... Moet alleen wel snel nog een MVT spanningsregelaar erbij kopen anders heb ik geen licht en kan ik binnenkort ook niet meer elektrisch starten.
------------------
Zenith-schijfrem, MHR replica, bidalot uitlaat met yasuni demper, malossi multivar, 19,5mm DO, MVT Serie II ontsteking, spruitstuk uitgevijld, Malossi racemembraan, olympia koppeling, betor gasveer, luchtfilter verplaatst(anders paste die gasveer ook niet)
------------------
Zenith-schijfrem, MHR replica, bidalot uitlaat met yasuni demper, malossi multivar, 19,5mm DO, MVT Serie II ontsteking, spruitstuk uitgevijld, Malossi racemembraan, olympia koppeling, betor gasveer, luchtfilter verplaatst(anders paste die gasveer ook niet)