race ontsteking en toch licht?

ik wil een scoot kopen maar die heeft race ontseking en geen licht. nou ben ik geen held op het gebied van electra en de verkoper ook niet.

kunnen de lichten op accu? zoja hoe? het gaat om een rox
en anders heb ik een licht spel nodig he? maar liever op accu

zo precies mogelijk aub
 
Advertisement - register to remove this

Het is gewoon heel eenvoudig.
Zet een sterke accu in je scooter die je elke nacht achter een druppellader zet.
Maak een schakelaar bijvoorbeeld in je buddy om het licht aan en uit te doen.
En sluit dus je accu op de verlichting aan met een schakelaar er tussen.
 
met strerke accu bedoel je een landport gel accu ?

en je kan toch ook een gewone accu lader gebruiker IPV druppel lader of niet ?


je kan ook 2 schakelaars doen(heb ik) 1 in me buddy en 1 bij me beenschild kan je hem makkelijk ff aan en uit zetten(hoef je niet je buddy te openen) en als je de scoot onbeheerd wegzet dan zet je de schakelaar in je buddy om zodat niet iedereen je licht aan kan zetten :)
 
Originally posted by Bling_Bling
met strerke accu bedoel je een landport gel accu ?

en je kan toch ook een gewone accu lader gebruiker IPV druppel lader of niet ?

Een accu met meer amperes. Of je moet een soort van dynamo in je scooter zien te krijgen. Want dan laadt de accu zich bij onder het rijden omdat hij niet veel stroom verbruikt.

Een landport zou kunnen. Die was bij mij na een uurtje rijden (dus licht rechtstreeks op de accu) leeg.

En een druppellader is wel wat goedkoper dan een acculader. ;)
 
Originally posted by speedvechter
ik wil een scoot kopen maar die heeft race ontseking en geen licht. nou ben ik geen held op het gebied van electra en de verkoper ook niet.

kunnen de lichten op accu? zoja hoe? het gaat om een rox
en anders heb ik een licht spel nodig he? maar liever op accu

zo precies mogelijk aub

N accu zit er niet in, dus dat zal moeilijk gaan.

Of idd er zelf een accu ingooien waar je je licht aan hangt, en die snachts bijladen. Of een dynamo oid op je scoot zien te krijgen waar je je licht/accu aan hangt...
 
Re: Re: race ontsteking en toch licht?

Originally posted by Cipher
N accu zit er niet in, dus dat zal moeilijk gaan.

Of idd er zelf een accu ingooien waar je je licht aan hangt, en die snachts bijladen. Of een dynamo oid op je scoot zien te krijgen waar je je licht/accu aan hangt...

Anders ga je ff herhalen wat al gezegd is :|
 
Idd...

Ligt er aan hoelang je het aanhebt... :) Gewoon ff stekkertje aan je accu maken, dan klik je het zo in elkaar, die moeite moet je dan gewoon nemen wil je tog met een rotor rijden...
 
HPI heeft zkr een lichtspoel maar deze is maar 10 W maar mij viel de opbrengst nog niet tegen. Ik rij er ook mee en geen problemen mee is wel de makkelijkste manier hoef je tenminste niet iedere dag je accu op te laden.
 
Originally posted by zipfreak
HPI heeft zkr een lichtspoel maar deze is maar 10 W maar mij viel de opbrengst nog niet tegen. Ik rij er ook mee en geen problemen mee is wel de makkelijkste manier hoef je tenminste niet iedere dag je accu op te laden.

en hoe heb je dat dan aangesloten die lichtspoel? rechtsteeks op baterij of hoe? ik zou hier ook wel wat meer over willen weten:? :)
 
Originally posted by POLINI NEXT
en is het dan ook mogelijk om zo een lichtspoel in een andere binnen rotor te instaleren dan een hpi? bv eentje malossi;polini ...

nee niet met een Malossi Binnenrotor en ook niet met die van Selettra
komt omdat HPI niet zo`n compleet ronde stator heeft (bij malossi geel en sletra rood)
 
je kunt toch gewoon de accu aan het draad knuppen waar normaal het draadje vanaf de ontsteking komt? dan heb je ipv een spoel een accu en kun je verder de kabelboom heel houden. volgens mij moet dit kunnen, en dan zit de massa er ook al aan. zo heb ik gister mijn verlichting van mijn brommer getest omdat het blok nog niet loopt. en een scooter werkt hetzelfde en er zit ook een spanninsregelaar aan dan
 
Back
Top