met wat kan je het beste race gaas vastzetten ik heb de search al gebruikt maar kwam niet veel verder en iemand mischien een voorbeeld hoe het moet rechtop of plat alvast bedankt
Tuurlijk was het een opmerking. Ik lijm ook alles, maar dat was al 10x gezegd en toen had ie nog vragen. Dan maar een andere manier, het kan wel maar is veel werk. Maar is al gebeurd.
Ik vind het ge-wel-dig... Ik heb toen gaas vastgezet met zo'n soort lijmpistool waar je van die kunststof staafjes induwt, en die dan vloeibaar wordt gemaakt... Kweenie hoe zo'n ding heet :S
Originally posted by Bart Nrg Mc2 Ik vind het ge-wel-dig... Ik heb toen gaas vastgezet met zo'n soort lijmpistool waar je van die kunststof staafjes induwt, en die dan vloeibaar wordt gemaakt... Kweenie hoe zo'n ding heet :S
ja idd, een lijmpistool
ik wil van die platen op mijn SR, bij mijn voeten , van da aluminium soort spul......waar kank da krijgen en moet dat ook met lijm vast of beter met schroeven?
:S je gaat naar de gamma oid koopt traan plaat oid en schroeft het vast. dat soort dingen moet je niet lijmen als het los gaat en je gleid er met je poten af kun je je nog wel is flink bezeren
en schroecen is mooier vind ik dan he
Originally posted by ejik ja idd, een lijmpistool
ik wil van die platen op mijn SR, bij mijn voeten , van da aluminium soort spul......waar kank da krijgen en moet dat ook met lijm vast of beter met schroeven?
Ow ja in noodgevallen kan je ook nog goed dubbelzijdig tape gebruiken
Dat achter me accukapje was mooi en netjes gekit voor me.
2 dagen voor Lelystad moest me onderkuip ook nog snel van gaas worden voorzien. Ik had die kit geleend, maar wat een fucked up spul is dat. Niet normaal. Dat spul zat op een gegeven moment overal aan vast, behalve aan het gaas. Je kreeg het ook amper van je handen af en daarmee moest je weer de kap vasthouden en dat gaas. Plus dat die onderkap zo groot en bol is, waardoor je die ook niet goed kan plaatsen. Dat accukapje is mooi klein en veel makkelijker te bewerken.
Toen uit pure wanhoop/frustratie de hele boel vastgezet met dubbelzijdig tape, het ging immers toch alleen om de looks voor de custom show (je kan bij het rechthoekige uitgefreesde deel de tape zien zitten vanuit deze hoek.)
Tot mijn (blije) verrassing, zit het tot op heden nog steeds keurig vast.