race gaas

symjet13

www.furious-scooting.nl
met wat kan je het beste race gaas vastzetten ik heb de search al gebruikt maar kwam niet veel verder en iemand mischien een voorbeeld hoe het moet rechtop of plat alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

ja idd, een lijmpistool
:D
ik wil van die platen op mijn SR, bij mijn voeten , van da aluminium soort spul......waar kank da krijgen en moet dat ook met lijm vast of beter met schroeven?

:S je gaat naar de gamma oid koopt traan plaat oid en schroeft het vast. dat soort dingen moet je niet lijmen als het los gaat en je gleid er met je poten af kun je je nog wel is flink bezeren
en schroecen is mooier vind ik dan he

Originally posted by ejik
ja idd, een lijmpistool
:D
ik wil van die platen op mijn SR, bij mijn voeten , van da aluminium soort spul......waar kank da krijgen en moet dat ook met lijm vast of beter met schroeven?

Aangezien er bevestigingsbouten onder je matten zitten voor (iig) je onderkuip, kun je de platen beter niet vastlijmen.

Ow ja in noodgevallen kan je ook nog goed dubbelzijdig tape gebruiken :p

Dat achter me accukapje was mooi en netjes gekit voor me.

2 dagen voor Lelystad moest me onderkuip ook nog snel van gaas worden voorzien. Ik had die kit geleend, maar wat een fucked up spul is dat. Niet normaal. Dat spul zat op een gegeven moment overal aan vast, behalve aan het gaas. Je kreeg het ook amper van je handen af en daarmee moest je weer de kap vasthouden en dat gaas. Plus dat die onderkap zo groot en bol is, waardoor je die ook niet goed kan plaatsen. Dat accukapje is mooi klein en veel makkelijker te bewerken.

Toen uit pure wanhoop/frustratie de hele boel vastgezet met dubbelzijdig tape, het ging immers toch alleen om de looks voor de custom show (je kan bij het rechthoekige uitgefreesde deel de tape zien zitten vanuit deze hoek.)

Tot mijn (blije) verrassing, zit het tot op heden nog steeds keurig vast.

Show-off picca: (ja hij is vies ja!)

Rally_onderkuip.jpg

Back