raar electrisch probleem

paulus 88

P&N tuning
gister begon reed ik met met mijn scooter op top snelheid en zakte hij ineens terug in toeren, het geluid werd zwaarder en mijn blok begon te trillen :S dus ik zette mijn scooter aan de kant en dacht aan een warmloper hoewel mijn tempmeter maar 60 graden aan gaf. dus ik even wachten en toen ik daarna weer weg reed kwam hij totaal niet op toeren en reed hij maar 10 km/h.
ik haalde mijn carterkap eraf en zag dat mijn de v-snaar bij zowel de vario als bij de koppeling een even grote omwentelingen maakt (maar de snaar klom of daalt nergens uit zicht zelf maar zit ook niet vast, er zitten ook geen vegen of groeven in mijn poulies)

De volgende dag heb ik mijn scooter uit elkaar gehaald en de kapotte schakelaartjes bij mijn remmen vervangen (deze waren al kapot) omdat mijn electrische start en remlicht het niet meer deden.
na deze te hebben vervangen deed hij het weer starte hij weer electrisch en deed mijn remlicht het weer maar toen ik even later nog een keer controleerde of het nog steeds werkte deed al mijn electra het ineens niet meer :S (lampen, digitale teller,electrische start) maar ik kon mn scoot nog wel gewoon aankicken en dan liep die nog gewoon (de bougie werkte dus nog maar de scoot liep nog het zelfde als de vorige dag 10km/h)

hierna heb ik mijn hele kabelboom nagekeken maar dit zat allenmaal nog goed en mijn accu is ook niet leeg. ik denk dus dat het probleem met de electra temaken heeft maar omdat alles nog goed zit en een standaart ontsteking het niet zo snel zal begeven met mijn setup weet ik egt niet wat er kapot is

ik heb dus 2 problemen mijn electra werkt niet goed en mn scoot maakt in eens nog maar zeer weinig toeren en er komen ploffende geluiden uit de uitlaat

weet iemand wat dit probleem kan zijn????
 
Advertisement - register to remove this

Evo

nou ik weet wel wat.
gooi dat blok eronderuit.
loop naar sanders
neem veel geld mee
koop een evo 50 cilinder en pijp
gooi dat eronder
haal al je kappen en alle electra van je scooter
en viola: de FRAMERACER :p

ey zie je morge wel weer he (op de fiets whaaaa)
Groet Nick / hakmaat
 
kosmo88 said:
nou ik weet wel wat.
gooi dat blok eronderuit.
loop naar sanders
neem veel geld mee
koop een evo 50 cilinder en pijp
gooi dat eronder
haal al je kappen en alle electra van je scooter
en viola: de FRAMERACER :p

ey zie je morge wel weer he (op de fiets whaaaa)
Groet Nick / hakmaat

leuke oplossing...not

kzou toch maar eens je ontsteking nakijken en ook eens je cilinder eraf halen om te zien of daar iets mis is.
 
cilinder ga ik er morgen afhalen maar wat valt er na te kijken aan mijn ontsteking (ik heb hier weinig verstand van) en weet iemand waar het aan kan liggen dat al mijn electra het niet meer doet?
 
Back
Top