M mikker Well-Known Member 8 June 2007 #162 moulin rouge maar iemand mag wel een plaatje voor me posten
Fox_gek Pilsje erbij? 10 June 2007 #167 The dangerous man with the axe in his hand, who is going to kill someone ps. he also got scary tatoo ( weet het niet )
The dangerous man with the axe in his hand, who is going to kill someone ps. he also got scary tatoo ( weet het niet )
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 11 June 2007 #169 Het lijkt me een beetje een american history X film.
Ben Retired 11 June 2007 #171 ::Michel:: said: Het lijkt me een beetje een american history X film. Click to expand... Idd. Dacht ik ook aan...
::Michel:: said: Het lijkt me een beetje een american history X film. Click to expand... Idd. Dacht ik ook aan...
Vassago Fuckin' Poser 12 June 2007 #176 Waarschijnlijk heeft Jules de film wel gezien en is het dus echt een schop ipv een bijl.
Stephan. Senior User 12 June 2007 #177 Ja nu ik er nog eens naar kijk, zou het kunnen. Wel vaag plaatje.
ManfredZ0R not ****** 12 June 2007 #178 mij lijkt et ook wel een bijl hoor achterop zo'n dikke punt en voorop het scherpe hak stuk
Hans Officieel volwassen? 12 June 2007 #179 Ik zou denken Frailty maar kan me deze scene niet herrineren :+
J Jules_W Well-Known Member 12 June 2007 #180 Sorry jongens , het is toch een bijl Nu ik eraan denk , hij hakt in die scene in de deur van z'n beste vriend en schijt op de vloermat En dat is wel een tip ...
Sorry jongens , het is toch een bijl Nu ik eraan denk , hij hakt in die scene in de deur van z'n beste vriend en schijt op de vloermat En dat is wel een tip ...