Berry Bereklauw Well-Known Member 28 April 2010 #341 Ik had 'm al snel gevonden hoor. Het is een gangsterfilm in de jaren 20. Dit is de foto van de persoon waar het om gaat. Het is waargebeurd verhaal. De foto is dus het origineel, niet die van de acteur.
Ik had 'm al snel gevonden hoor. Het is een gangsterfilm in de jaren 20. Dit is de foto van de persoon waar het om gaat. Het is waargebeurd verhaal. De foto is dus het origineel, niet die van de acteur.
5 543543543 Well-Known Member 28 April 2010 #343 Die is toch vrij nieuw? Met Tom Hanks? Of is dat een re-make?
Berry Bereklauw Well-Known Member 28 April 2010 #345 Heel goed Lucien. De dude met de snor is Don Frye btw, die had een kleine rol in die film. En hij is een MMA vechter.
Heel goed Lucien. De dude met de snor is Don Frye btw, die had een kleine rol in die film. En hij is een MMA vechter.
Mini-g YEAHH 28 April 2010 #348 Kan je niet de acteur laten zien, als je de film heb gezien weet je het wel. (Als Lucien wilt negeer mijne maar :+)
Kan je niet de acteur laten zien, als je de film heb gezien weet je het wel. (Als Lucien wilt negeer mijne maar :+)
Dirk. Well-Known Member 28 April 2010 #356 Lucien said: Public Enemies Click to expand... Aaaah, daar zat ik ook nog tussen te twijfelen!
Mini-g YEAHH 2 May 2010 #359 Ok, film komt uit 2009, de man in de screencap is de hoofdrolspeler en is de 50 al gepasseerd. Beetje zoeken en je hebt hem al.
Ok, film komt uit 2009, de man in de screencap is de hoofdrolspeler en is de 50 al gepasseerd. Beetje zoeken en je hebt hem al.