Berry Bereklauw Well-Known Member 26 April 2010 #331 Op imdb gezocht op Queen Latifah, die moet wel in zo'n ghetto film zitten ghehe. Ik kende de film wel alleen had geen idee hoe die heette.
Op imdb gezocht op Queen Latifah, die moet wel in zo'n ghetto film zitten ghehe. Ik kende de film wel alleen had geen idee hoe die heette.
Berry Bereklauw Well-Known Member 26 April 2010 #333 Bonuspunten voor wie weet wie de acteur met de snor is.
Michael Vodka of Jager 26 April 2010 #334 There Will Be Blood; Daniel Day-Lewis. Last edited: 27 April 2010
Berry Bereklauw Well-Known Member 27 April 2010 #337 Hint: acteur met snor is niet de hoofdpersoon Hint 2: acteur met de snor heeft een connectie met de prt screen van 2 films terug (die met de mustang)
Hint: acteur met snor is niet de hoofdpersoon Hint 2: acteur met de snor heeft een connectie met de prt screen van 2 films terug (die met de mustang)
Berry Bereklauw Well-Known Member 27 April 2010 #339 Weer fout, helaasch. De tips zijn volgens mij wel redelijk bruikbaar. Tip 3: De acteur met snor is een MMA vechter. Last edited: 27 April 2010
Weer fout, helaasch. De tips zijn volgens mij wel redelijk bruikbaar. Tip 3: De acteur met snor is een MMA vechter.