This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Puch zip knipperlicht doet het niet

Hans2

New Member
Hallo, ik heb een vraag over mijn knipperlichten. Als ik mijn knipperlicht probeer aan te zetten gebeurd er niks. Maar de lampjes zijn nog wel goed want als ik die verbind aan mijn accu branden ze wel. Weet iemand hoe ik dit kan maken mischien ligt het wel aan de knipperlicht relais?

Zou eerst meten of er spanning komt op je knipper relais . Ook even meten of de schakelaar L & R door verbind met de draad uit het relais .

Dan meten of er aan je schakelaar een knipper spanning komt , met een 20w lamp , eerst op de draad in de connector bij de regelaar , en of dit door gegeven wordt naar L&R . Komt er geen knipperende spanning op je connector / schakelaar , zal de regelaar stuk zijn , in dat geval kan je erover denken , om een los relais er tussen te zetten . Wat denk ik veel goedkoper is als een regelaar .

Dankjewel voor u antwoord,
Er zat inderdaad bij mij ook al een los relais in maar daar is ooit water bij gekomen dus die doet het niet meer. Ik ga van de week een nieuwe relais ophalen en dan kijken als die het doet.