Puch NTT

PuchNTT010

Well-Known Member
Kunnen jullie mij jullie ervaringen vertellen met verschillende voorvorken. Mijn vork veert nu namelijk nauwelijks meer en ik heb een ander nodig.

Wat raden jullie mij aan en wat zijn jullie eigen ervaringen met deze voorvorken.

Akvast bedankt voor de reacties.
 
Advertisement - register to remove this

PuchNTT010 said:
Kunnen jullie mij jullie ervaringen vertellen met verschillende voorvorken. Mijn vork veert nu namelijk nauwelijks meer en ik heb een ander nodig.

Wat raden jullie mij aan en wat zijn jullie eigen ervaringen met deze voorvorken.

Akvast bedankt voor de reacties.

S al veel vaker gevraagd, met de search kan je er al veel over vinden..

Het is algemeen bekend dat al die Pia vorken gewoonweg bagger dinge zijn. Als je echt goed spul wilt hebben, waar je dan ook veel te veel geld voor neerlegd meot een malossi vork kopen ofzo..
Zoek dus ff met de search :)
 
als een ander vork je te duur is kun je evt nog een beetje siliconen spray op je voovorkpoten spuiten, en dan ff iemand het ding achteraan vast laten houden en gewoon een paar keer met 2 voeten op je voetenplank stuiteren, niet zo hard dat je je kappen/frame verkloot, maar als het goed is moet je vork nu losschieten/beter gaan veren, en dan ondertussen een beetje bijspuiten met die siliconenspray, dat moet je wel 2 keer per week doen om het echt goed te houden.
 
Back
Top