Puch maxi koppeling probleem

smachcol

Member
Ik heb een probleem met m'n puch.
Eerst ging de brommer goed vooruit, maar ik had toen een nieuwe koppeling er in gegooid.

Ik heb de blauwe trekveren verplaatst naar de nieuwe en de schroeven even ver ingedraaid. Maar het probleem is nu dat ie nu niet meer trekt. De ringetjes dat op de krukas en koppeling zit. zijn normaal in orde.

-50cc airsal
17,5mm carb polini
sproeier : 62
digitale ontsteking : juist afgesteld.
gasnaaldstand: middelste

mvg

zie video
 
Advertisement - register to remove this

Klinkt als te veel lucht. Je hoort hem op de video Boaapp doen en niet op toeren komen. Hij staat op de standaard dus wordt niet belast.
Wat gebeurd er als je hetzelfde doet maar dan het luchtfilter eraf haalt en je de inlaat half dicht houdt met je hand?
 
Klinkt als te veel lucht. Je hoort hem op de video Boaapp doen en niet op toeren komen. Hij staat op de standaard dus wordt niet belast.
Wat gebeurd er als je hetzelfde doet maar dan het luchtfilter eraf haalt en je de inlaat half dicht houdt met je hand?
ik heb de luchtfilter wat meer filterolie opgedaan, en de luchtscroef gedraaid zodra er iets minder lucht word gebruikt, Hij draaid perfect. Nou wil ik gaan rijden, maar na 10 minuten rijden met 70cc (gisteren eropgezet), breekt die koppelingshuis los van het tandwiel dat er normaal moervast moet zitten. dus dat wordt ook weer lassen.
 
Back
Top