This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

PS2 Topic..

in japan wel. Het menu is bijna het zelfde als gt4 dus ook al kan je het niet lezen: het is wel te spelen. En er zijn nu wel vertalingen, dus das nog makkelijker

Hoop niet dat ik een japanse heb zometeen

@nulkoel; ik hoor alleen maar negatieve shit over Driver, dit brengt me toch weer wat hoop :W

Bounkass said:
Gran Turusmo 4!! Kep afgelope weekend 2, 24uurs races gedaan.. GVD nooit zo moe geweest

Waarom zelf rijden?

Snelle auto pakken, eerste paar rondes flink mee door trappen tot je een goede voorsprong hebt opgebouwd en dan de pits in voor B-spec mode

Ja dat kan ook.. Maar ik vond het wel es leuk om mee te maken hoe dat in zijn werk ging. Kep veel geduld. Bij elk rondje zie je weer wat nieuws aan de baan.

Wanneer komt Tourist Trophy hier uit? Die moet ik hebben :W

Heb btw nu alweer 5 jaar een ps2, met op dit moment 25 spellen.

piels said:
Volgens mij kan je dan import spellen spelen zonder om te hoeven bouwen..
U gaat door voor de volgende ronde..

Hij is binnen, nu alleen nog er ff in bouwen..
Het wil alleen niet echt lukken :X

Dat ding in bouwen omdat je anders je PS2 om moet bouwen om geimporteerde spellen te spelen die je alleen kunt spelen als je je PS2 omgebouwd hebt? :?

eeuh :?

je doet 3 plastic dingetjes in je ps2, drukt een cdtje er in, en laad kopietje ..

zo gaat dat dan +ralf+

Okey dan, net ff Black , The Godfather en Driver gespeeld

Black:
ziet er écht vet uit, moet ff wennen aan de besturing, maar het knalt echt lekker door :W

The Godfather:
ff 10 minuutjes ofzo gespeeld, ook errug vet :#
lekker mensen afpersen enzo 8)!

Driver PL:
speelt ook heerlijk weg, en ziet er VEEEL beter uit dan deel 3 8)

nu op zoek naar GT4 en nog wat spellen

Oké dan, ik ga ook cker weten wel Gran Turismo eunen..!

Verder binnenkort Outrun 2006 ( DE oldskool opvolger 9||6 ) en Pro Evo Soccer 5 8)

Net Gran Turismo 4 gedownload...
Eerste indruk...
Langzaam
Andere cups dan de sunday cup win ik nooit :?
Hoe kom ik aan meer geld?