PS2 Topic..

in japan wel. Het menu is bijna het zelfde als gt4 dus ook al kan je het niet lezen: het is wel te spelen. En er zijn nu wel vertalingen, dus das nog makkelijker :P

Hoop niet dat ik een japanse heb zometeen :D

@nulkoel; ik hoor alleen maar negatieve shit over Driver, dit brengt me toch weer wat hoop :W

Bounkass said:
Gran Turusmo 4!! Kep afgelope weekend 2, 24uurs races gedaan.. GVD nooit zo moe geweest :P

Waarom zelf rijden? :rolleyes:

Snelle auto pakken, eerste paar rondes flink mee door trappen tot je een goede voorsprong hebt opgebouwd en dan de pits in voor B-spec mode :p

Ja dat kan ook.. Maar ik vond het wel es leuk om mee te maken hoe dat in zijn werk ging. :P Kep veel geduld. Bij elk rondje zie je weer wat nieuws aan de baan. :D

piels said:
Volgens mij kan je dan import spellen spelen zonder om te hoeven bouwen..
U gaat door voor de volgende ronde..

Hij is binnen, nu alleen nog er ff in bouwen..
Het wil alleen niet echt lukken :X

Dat ding in bouwen omdat je anders je PS2 om moet bouwen om geimporteerde spellen te spelen die je alleen kunt spelen als je je PS2 omgebouwd hebt? :? :P

eeuh :?

je doet 3 plastic dingetjes in je ps2, drukt een cdtje er in, en laad kopietje ..

zo gaat dat dan +ralf+

Okey dan, net ff Black , The Godfather en Driver gespeeld :D

Black:
ziet er écht vet uit, moet ff wennen aan de besturing, maar het knalt echt lekker door :W

The Godfather:
ff 10 minuutjes ofzo gespeeld, ook errug vet :#
lekker mensen afpersen enzo 8)!

Driver PL:
speelt ook heerlijk weg, en ziet er VEEEL beter uit dan deel 3 8)

nu op zoek naar GT4 en nog wat spellen:D

Oké dan, ik ga ook cker weten wel Gran Turismo eunen..!

Verder binnenkort Outrun 2006 ( DE oldskool opvolger 9||6 ) en Pro Evo Soccer 5 8)

Net Gran Turismo 4 gedownload...
Eerste indruk...
Langzaam :P
Andere cups dan de sunday cup win ik nooit :?
Hoe kom ik aan meer geld?

Back