This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

promo vario 1 Okt SPA FRANCORCHAMPS

RoP#52

Well-Known Member
Omdat ik geen ander topic wist om dit te vragen....

Rijd de promo vario nog in belgië spa francorchamps???

netzoals vorigjaar dat we met een aantal nederlandse rijders daar rond reden, just for the fun.

weet iemand dat???

onze dank is groot.
 
Last edited:
Ja die rijden daar nog. Als het goed is zelfde weekend als de sbo, maar dan op de andere dag. Dus promovario bv zaterdag en sbo zondag. Afgelopen 22 juli hebben ze er nog gereden.
 
Freezer said:
Ja die rijden daar nog. Als het goed is zelfde weekend als de sbo, maar dan op de andere dag. Dus promovario bv zaterdag en sbo zondag. Afgelopen 22 juli hebben ze er nog gereden.


oke maar ik bedoel gezien vanaf nu komt daar nog een wedstrijd?

vorigjaar was het namelijk iets van 3 of 4 weken na de sobw laatste wedstrijd
 
het lijkt me toch ook wel leuk om daar nog eens een keer te rijden, ik zal het toppic in de gaten houden
 
ik heb net begrepen van kaze dat het 1 okt een promo vario is op spa.

moet zeggen dat mij het ook wel tof lijkt
 
vorigjaar ook precies te gelijk met adria.

Dus wie gaat er 1 okt erheen?

koste zelfde als vorigjaar? +- 60 70 euro?
 
Hmmz, dat is toch even denken. Naar Adria zal ik ws wel niet kunnen (kijken welliswaar) omdat daar wel weer aardig wat kosten aan verbonden zitten om alleen even te kijken. Wie weet word het wat. Vorig jaar was iig tof 8)
 
Ik ben ook aanwezig.
Mis de laaste sbo race zoals het er nu naar uitziet en wil toch nog wel eff !!
Maybe ook endurance rijden????

Groetjes
 
haman said:
ik heb net begrepen van kaze dat het 1 okt een promo vario is op spa.

moet zeggen dat mij het ook wel tof lijkt


kan kaze hier meer info over geven?

tijdstip ? prijs ? enzo?
 
en voor wie is het zeker dat ie er is?

- Roelof Touber
- Rob Maier
- Arno Bremer
- Fred motoren crew????
-???????
 
Ik zou graag mee willen rijden... Kijken of ik een race-hok van iemand kan lenen.. maarjah.. Dat zal wel niet gaan :'(

Mn eigen hok krijg ik namelijk never nooit af..... en JA.. ik ben verslaafd na gisteren
 
Sander said:
Ik zou graag mee willen rijden... Kijken of ik een race-hok van iemand kan lenen.. maarjah.. Dat zal wel niet gaan :'(

Mn eigen hok krijg ik namelijk never nooit af..... en JA.. ik ben verslaafd na gisteren


of ff doorsleutelen sander

mij lukt het ook om in 1 dag een racer klaar te maken