This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project: Ultimate Area

Ik kan nog niet eens zeggen datk t niet snap dat je geen foto's plaatst vanwege de na-apende mensen aangezien ik er zelf ook al ervaring mee heb gekregen maar,... waarom een project pagina als je weinig tot vrijwel niks post? Iig succes, ik ben wel erg benieuwd naar foto's

grtz

edit: je foto's zijn ook gestorven

ErwinZ said:
Krijgen we dan wel foto's? :W

dan wel natuurlijk

omdat ik eerst geen last van had, pas later toen verschillende kameraden dingen zagen op het internet wou ik het dus niet meer uploaden

flikker dan je project page dicht en open een scooterbase-profiel :X

sorry, over and over again wordt t gezegd, maar dat is nu eenmaal 't 'risico' van een project page openen.. iedereen kan zien wat (en ook vaak hoe) je (iets) doet..

ik vind 't er allemaal er gelikt uitzien (voor zover ik me kan herrinneren ivm geen foto's), maar ik vind 't toch een slap argument en zodoende geen projectpage waard.

amen.

het probleem ik wil wel weer wat oude fotos uploaden maar alleen ik heb ze niet meer, me computer is gehacked en moest compleet gereset worden, ik heb wel wat nieuwere fotos die er wel op kunnen. moet ik alleen ff weten hoe dat zit met premium user want van al die upload sites is altijd een gekloot. (k ben premium)

hallo:*

jij hij leeft zkrs nog

Hier een foto van hoe die er nu bij staat, ben nog bezig met de binnenkap, de underseat en treeplankjes, maar met dit klote weer schiet dat niet veel op:X

Paddock stand is naar de verchomer samen met nog een nieuwe monoswing(omdat in de oude wat puntjes zitten)

Bij mijn as loon ff een mhr rotor halen en de inlaat moet ook nog aangepast worden, maargoed ben ook geen miljonair en ben ook nog met rijlessen bezig. Ook moet ik wanneer het ding loopt en alles goed is de neons en ledjes en alarm etc fixen in een mooie draadboom}) en dan haar maar ff aankicken +pippi+ .

Ik vind je buddyhoes zelf erg mooi, maar als ik hem zo op je scooter zie, vind ik het niet echt bij je scooter passen (qua kleurgebruik)...

Voor de rest ziet het er allemaal netjes en schoon uit

Jah hij leeft ook nog, maar ben het wel eens met customaerox, budy is mooi ,maar jammer dat de kleuren neit overeen komen, verder sper gedaan

Super!!! kappen zijn echt super strak, velgen ook echt netjes, setup trouwens ook, alleen budy hoes vind ik iets minder, sorry maar dat is mijn mening, iig succes.

Gr. Roy

danku voor de reacties

ik heb de buddy btw iets geel erin laten zitten omdat mijn rotor ook geel is en aim en zo nog wat kleine dingetjes die erui zeg maar uit springen

Zeer zeer mooie paint. Altijd gedacht dat vlammen op een scooter een beetje afgezaagd zouden staan. Maar deze scooter bewijst dus duidelijk het tegendeel.

Props voor je Design

Je kunt je rotor nartuurlijk ook oranje schildere, volgens mij als je je buddy helemaal wit of zwart maakt dat da mooier staat.

Gr. Roy.

update 08-04-2006

hij loopt alweer een tijdje , ben nog een beetje de kinderziekte fase aan het afleggen met die kleine probleempjes .
chroom is :~ daarom nog maar wat laten verchromen
-een nieuwe monoswing omdat de oude niet helemaal super was, deze wel :winner:
-paddockstand
-nog wat meer klein grut