Project Area 51

Status
Not open for further replies.
Ben ik de enigste die het er niet mooi vind uit zien? Lijkt gewoon normaal aluminium. Ik zou die polijstpasta zsm. kopen, dan ga je echt verschil zien.. maarja, dit is ook maar een foto. Mooi project.
 
Originally posted by monstaboy
Ben ik de enigste die het er niet mooi vind uit zien? Lijkt gewoon normaal aluminium. Ik zou die polijstpasta zsm. kopen, dan ga je echt verschil zien.. maarja, dit is ook maar een foto. Mooi project.

idem ... vind het ook niet echt 'wow'

wat gaat nu de finale combo zjin van de kappen en de velgen ? :)
 
Originally posted by Speedyrules
idem ... vind het ook niet echt 'wow'

wat gaat nu de finale combo zjin van de kappen en de velgen ? :)

De binnenkant van de velgen zijn echt een spiegel...de randen zoals gezegt niet omdat daar toch een gele rand op komt.
De spaken glimmen ook wel alleen zijn niet goed te zien op de pic..en ja dis echt wel netjes vind ik zelf zonder polijst pasta...

Kappen worden paars, velgen gepolijst met gele rand en er komen wit/zwart/gele stickers op :)
 
Originally posted by Bas@Area
De binnenkant van de velgen zijn echt een spiegel...de randen zoals gezegt niet omdat daar toch een gele rand op komt.
De spaken glimmen ook wel alleen zijn niet goed te zien op de pic..en ja dis echt wel netjes vind ik zelf zonder polijst pasta...

Kappen worden paars, velgen gepolijst met gele rand en er komen wit/zwart/gele stickers op :)

in dat geval, (h)
 
Vandaag ff aan de slag gegaan.Heb even een tomos chrome achterveer gekocht en die past gewoon in de mono arm van mn area :) , alleen hij veert te slap dus heb mn standaard veer er weer opgedonderd.Wel grappig dat ze gewoon passen.


Heb ff een filmpje gemaakt , niks bijzonders want het was al donker en ik heb mn remblokken nog niet binnen die ik besteld heb dus kon hem niet opentrekken....

Download
 
klinkt echt goed bas! echt vet projectje :) kijken hoeveel je uit zoon stage 6 haalt, hoeveel toeren draai je nu ongeveer bas?
 
Originally posted by Black&Blue
Hey bas, van wie heb je nou die achter-remklauw gekocht dan :P Voor de rest vordert het goed! 9||6

En ook niet ff zeggen dat ie die remklauw van mij heeft..

We weten het al dat hij die remklauw van jou heeft hoor...
 
Boeiend man.. zoek je een complimentje ofzo omdat je een klauw hebt verkocht? :rolleyes: Heeft wel een leuk geluid je scoot.. (H) gelukkig past jouw std filter er tenminste nog op.. mijne niet :(

edit: wille is sneller :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top