Project Area 51

Status
Not open for further replies.
Jammer van deze kleuren... vond die stage6 kleuren toch cker mooier.

Ga je trouwens nog wel met de stage6 cilinder rijden?

edit: volgens mij heb ik ergens overheen gelezen:rolleyes:

Originally posted by Bas@Area
En opnieuw gespoten @ 22 graden:

kap.jpg

.

Eej mooi kleurtje gek! Zo was die van mij eerst ook ongeveer ;) Blijft een mooi kleurtje :D

tja , zal het "ding" deze keer echt klaar worden.
Ik vond zelf die stage6 kleursamenstelling ook mooier maar dit is ook wel phat.

succes met de rest

Gister ff gereden zonder remmen , de remklauw die ik gekocht heb past niet dus lekker weer :)
Maar ging wel lekker, maar de bougie kabel donderde hele tijd eruit.Dus vandaag ff nieuwe gehaald en gelijk een nieuwe dop.
Dus ik kick hem aan in de schuur , liep 30 seconden en vervolgens viel hij uit en wil niet meer vonken.Dus nieuwe bougie...haalde niks uit :( En alle draden nagekeken.

Denk dat mn bobine ofzo dood is.Het geld voor die rotor heb ik nog niet binnen dus dat wordt wachten.

ziet er zeer leuk uit die kleur, heb je die kappen nou in een spuit cabine gespoten ofniet ? en is dat een beetje te doen want ik ben ook van plan te gaan spuiten met compressor

Klein lichtpuntje op deze duistere dag :P , mn kapjes.
Mn ontsteking is dus doorgebrand, bij de spoel is het hele plastic gesmolten :|

kap2.JPG

Koplamp was weggepolystert, maar ik heb het er weer uitgemept omdat de bolling niet helemaal goed was.

kap3.JPG

Let op de details , tankdopkapje heb ik de schroef gaten weggewerkt en bij de spoiler het richeltje ;)

kap4.JPG

Last edited:
Originally posted by Gariox
Ziet idd zeer netjes uit.Misschien dat et toch ooit nog wat word :D
Ziet er goed uit. Je bent en blijft een prutser, maar de kappen zijn mooi gespoten (om maa rniet over de kleur te beginnen :P).

Vandaag kwam mn ontsteking binnen dus mn scoot loopt weer als een zonnetje :)

Heb ook een Braking Wave remschijf besteld dus die zal morgen of zaterdag wel binnenkomen.Heb de velgen niet laten coaten maar ik heb de 8ervelg helemaal gepolijst , nu de voorvelg nog als ik weer zin heb.Eerst de kappen ff afmaken.

Zaterdag komt als het goed is een PASSENDE remklauw,dan kan ik echt ff lekker een stukkie rijden ipv voor mn huis.

Lijkt et nou zo, of zit der in die achterspoiler errug veel stof? :? Mjah ik denk dat et idd nog wel wat wordt! :D Het begint echt ergens op te lijken en denk dat je de kleur moet zien wanneer de kappen @ scoot zitten! Suc6 der iig nog mee! :)

Vandaag eindelijk mn remklauw binnen...ik wil hem erop zetten...past ie niet :|

Het is volgens mij een remklauw van een DNA terwijl de persoon van wie ik hem heb zei dat ie van een area kwam.(zal zn naam niet noemen).
Dus ik ben het nu echt ff zat, heb nu 8 remklauwen waarvan er 2 kapot zijn en 1 past..en de rest past niet.

Die kut scooter staat nu al weken klaar om te rijden maar zonder remmen :|

hoe gaar is die remklauw dan er is toch een of andere how to reviseer je remklauw?

verder vin ik het wel een leuk kleurtje maar je kan da pas het beste zeggen als je het geheel(dus met velgen) in daglicht ziet..

achja we zien het wel weer op lelystad of spa of weet ik wa er volgend jaar als ubermeeting georganiseerd wordt:D

grtz van de buurman:P

Status
Not open for further replies.
Back