Project Aerox#Jaguar

Status
Not open for further replies.
Hier dan maar even een projectje van mijn kant. het begon allemaal toen ik een Aerox Jaguar gekocht had en daarbij de 1e hier in Soest was. Helaas was ik nog maar 15jaar en moest dus nog me certificaat halen. Na goed..... Na een hele tijd standaard te heben gereden toch wat leuk spul aangeschaft. Motorisch heb ik zo goed als alles liggen de setup wordt:

-Carters 3BR Stage 2 Tuned.
-Athena Racing 70 3BR Stage 3 Tuned.
-Yasuni C20.
-Doppler "Competion" pen 10.
-SKF C4 Lagers + keeringen.
-MHR2000 Multivar.
-MHR Ventivar.
-MHR Overrange snaar.
-MHR Overrange Poelies.
-Malossi Delta Clutch.
-Mikui 24 Flat Slide + 60MM Kelk.
-Malossi 25MM Recht-Spruitstuk.
-Malossi VL-14 Membraan.
-Sebac gasveertje.
-HPI 2004 Binneroter.
-Malossi Remblokken.
-Gezellia stuurtje.

Zo stond de Aerox er bij toen ik hem gekocht had....
Aerox_Jaguar.jpg


Opties ben ik nog niet helemaal uit i.v.m orginele Jaguar kleuren. Onderkuip wordt waarschijnlijk Jaguar groen net zoals de twee Z-kappen, Binnekuipen worden wit.. En hier en daar wordt uiteraard wat gepolijst 8)


Spulletjes:
Het_Spul.JPG


Gistere binnen gekregen:
Malossi_spul___Wave.JPG


Update Volgt.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Vanmorgen vroeg... na het tanken reedt ik weg achter een auto die mijn zicht redelijk blokeerde wat als gevolg had dat ik met zo'n km/h of 30-40 een enorme stoep mee pakte:'(. Onmiddelijk gestopt uitlaat zat redelijk los verder kon ik nix vinden. thuis eens is goed na gekeken en tja foto's spreken voor zich:'( :'( :mad: |( |(

DSCN1192.JPG


DSCN1193.JPG


De stukjes die missen uit me buddy heb ik weer kunnen vinden.
 
Last edited:
hahaha ja vrijdag ga ik hem strippen i.v.m school. nee auto is niet gestopt (had het volgens mij niet eens door dat ik over de weg stuiterde) beetje zuur dus!! opzoek naar een nieuwe velg dus iemand??8)
 
Vette rox hoor Rolf :) , minder van je velg.
Hijs idd nu erg vies maar het blok wordt gestraalt en dan alle nieuwe onderdelen erop...dus das wel netjes.

Dit is hem btw in 'Schone status".

13.JPG
 
Ben ff bezig geweest met strippen van de scoot. Alle kappen zijn er af en zijn schoongemaakt, liggen nu in me kelder te blinken:W

De Kappen.
DSCN1194.JPG


Zo staat ze dr bij8)
DSCN1195.JPG


Bah...........:p
DSCN1197.JPG
 
Last edited:
Laatste updatje van vandaag.

Mijn mooi blokje|( |( |(
DSCN1199.JPG

DSCN1200.JPG


Ik dacht altijd het smeergaatje aan de kant van de spoeler open was. Maar niet dus:?
DSCN1202.JPG
 
Last edited:
Originally posted by dr-Aerox
hmm zo, die ziet er mooi uit :p hehehe Word wel een leuke rox. Ga zo door Gr.

beter ga je op een andere manier door... meer schoonmaken enzow:p:p hehe gaat cker wel vet worden... Succes ermee!!
khoop trouwens dat ie niet te veel op die van JaguaRox gaat lijken...
Laters
 
Originally posted by holfg
Laatste updatje van vandaag.

Ik dacht altijd het smeergaatje aan de kant van de spoeler open was. Maar niet dus:?

Bij mina verschilt het elke keer waar de smeergaatjes zitten, ze zit(ten) nu bij je inlaat..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top