[project] aerox-evo70

Oplossing !!

heb oplossing voor je :P, denks 20pk ook mogelijk zonder NX

heb ff mooie vlinder voor je gemaakt want die vlinder in je cil kan veel beter :P

maxtuned.jpg


mischien kan je t ff aanpassen en dan weer testen :P
 
DarkSaiyan said:
heb oplossing voor je :P, denks 20pk ook mogelijk zonder NX

heb ff mooie vlinder voor je gemaakt want die vlinder in je cil kan veel beter :P

maxtuned.jpg


mischien kan je t ff aanpassen en dan weer testen :P

JA man! hoe groter hoe beter! met die vlinder erin knal je wel 22+
 
Mart said:
JA man! hoe groter hoe beter! met die vlinder erin knal je wel 22+

:#

ik bedoelde eigelijk dat hij de boor moest nemen en ff die cilinder aanpassen .. die tapeinden zijn nergens voor nodig <] zonder cilinder bouten rijdt het ook wel !


ja met mijn aanpassing rijdt je cilinder zeker als :winner:

ff ontopic:

ik bedoelde dat de vorm van de uitlaatpoort beetje niet zo heel erg extreem is :7

ik ben geen goeie paint gebruiker maar de vorm die ik gemaakt heb is wel ongeveer goed +ralf+
 
Mol said:
Wel jammer dat hij niet helemaal kapot gelopen was. Je cilinder heeft iets heiligs over zich ofzo!

Idd die cil heeft volgens mij een engeltje boven zich hangen.

Hoe mark het ook probeert om een goed te laten vastperen, het lukt gewoon niet :P
 
Of laten tunen door mij :p

Vind het zeker al raar dat je moet die cilinder nog zo hoog scoort, maar toch vet :D En erg vreemd dat ie niet vastgedraaid is, Mol deed nochtans goed z'n best...
 
zonder kvs heb ik ook al verscheidene keren gehad hoor :P
te arm mengsel ook, tijd voor iets nieuws.
maar waarschijnlijk blijft ie nu echt liggen rotten, zet ff me nieuwe cilinder erop voor komende meetings, en daarna gaat het blok uit mekaar voor wat drastischere aanpassingen :W
 
Back
Top