This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[project] aerox-evo70

A-Bizar said:
lol

das toch heel anders Joost ? dan test ik het bij jou ook. ok? dan gooi ik ook ff een hand ( vogel ) zand op jou filter

maakt mij weinig uit, ik brand toch elke meeting wel een zuigertje op +ralf+
 
mja, er wordt aan een luchtfilter gewerkt, misschien zit ie er met grou al op, zeker als het slecht weer is...

voor de rest zit ik ook niet stil al is een deel tijdelijk...





dit was mogelijk door medewerking van Bart
 
A-Bizar said:


motorische gezien dat doet ie lkkr zelf maar....

jammer dat de gaten niet net zo mooi en netjes zitten als bij kiwi...

maar dat komt wel goed
 
Last edited:
Stealth-EVO50 said:
Geef dat gaas anders nog ff een hip kleurtje +ralf+
zoals ik al zei is een deel tijdelijk, daaronder vallen dus deze zijkappen met gaasjes (eigenlijk is het van kiwi, maar hij had mijne gestolen, dus deze leen ik ff)

edit: wtf denk je aan die gaasjes, de hele scooter moet gespoten worden... 8P
 
Last edited:
Verslag Meeting Grou

Mja, zeer geslaagde dag, ondanks mijn K U T scooter

Moest vannacht tot half 5 werken, daarna ff hier gekeken, en begonnen me sleutelen.
Was niet helemaal klaar toen A-Bizar kwam, dus toen maar gewoon ingeladen onder het motto, prutsen op de meeting is tovvv.
Na 2 uur en nog wat rijden en langgg zoeken (zaten eerst in de haven) eindelijk aangekomen ff chille en verder gegaan met sleutelen, uitlaatje erop enzo.
Dacht dat ik klaar was, dus het was tijd om het ding te starten, AIM gaf geen toeren aan... ding vonkte dus niet :S
Na lang klootten eindelijk een vonkje, zet het ding tegen het karretje begint de carb opeens te lekken... heel spontaan, had zoiets nog nooit meegemaakt.
het goot zelfs uit me luchtfilter... :X
Mja, ff vlotterbak opnieuw erop gezet, en probleem leek over, dus toen maar vertandings olie erin en kvs, beetje ontluchten en het koelde

Heel blij dat ie het eindelijk deed met goede moed de helm opgedaan
Na een beetje warmrijden enzo, paar keer gesprint :W 7e sprint ofzo leek het me tijd om te douchen (had ook zoveel gesleuteld :S)
Mja, voor de zooooveelste keer koppakking eruit :S en God mag weten waarom...
(het was zoiezo al jammer dat ie maar 14k draaide, achteraf gezien waarschijnlijk omdat me uitlaat niet goed over de flens zat door de veerbeugeltjes, daarbij kwam nog dat de sproeier een 'tikkeltje' te groot was)

Daarna gewoon in de stoel gaan zitten(opdrogen :X), muziekje erbij, scootje op de straat, kon iedereen mooi zien hoe gaar ie wel niet is :O
 
mja, ik rij met gs tuned zooi, maar het sproeiertje was dus te groot en hij draaide te weinig toeren... meestal 14.0k en soms zelfs 13.9 :S terwijl ie zelfs met de bidalot het lekkerst liep @ 14.5k :X
 
mark laat je niet gek maken hoor :* jou tijd komt nog wel als alles een keer mee zit.

Ennuh... ik moet je wat vertellen... ik gaf geen volgas toen we gingen sporten :X ik wilde je een leuke dag geven :'( 8P
 
A-Bizar said:
mark laat je niet gek maken hoor :* jou tijd komt nog wel als alles een keer mee zit.

Ennuh... ik moet je wat vertellen... ik gaf geen volgas toen we gingen sporten :X ik wilde je een leuke dag geven :'( 8P

WHAHA HA HA HA
 
eeey man, tsjaah ik heb je meer zien sleutelen als rijden.
ik was samen met die gozer met die beta met dat uuuhm "remprobleem"
die toen nog ff een ratel geleent had van je.
hij was al helemaal jaloers toen hij dat SNAP-ON spul in ze handen kreeg.

Succes ik hoop um snel in een mooi kleurje te zien
 
links of rechts??

links= bjorn van mbv

Degenen die met testbank @ ter aar waren

edit: oja rechts ben jij