This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[project] aerox-evo70

Joost@aerox said:
ik zie nu pas dat het nog stift is :X

ik zei dat ie er boompjes enzo op moest tekenen zodat het lijkt of je er door heen kon kijken. Maar hij geloofde me niet , maar dit leek al echt :X
 
lol, moet inderdaad nog gebeuren. met de grijze velg erachter ben ik al begonnen btw, maar nooit zin gehad om af te maken.

die vlekken zijn geen koevloeistof, het meeste is gewoon 2takt olie van kiwi.... :X

Bart: maak je eigen scooter af
dat ding wat aan de andere kant staat heb ik zat foto's van, maar die mag kiwi er lekker zelf op gooien als hij het ding projectwaardig vindt...

mja, heb pistonpenveertjes gehaald, alleen de ouwe waren 0.92 mm en deze 0.98, kweet niet of dat erg is ofzo.

A-Bizar: ik vlam je zoiezo wel, ALS jij op jubbega al sneller was (En je was 0.4 secs langzamer) dan kwam dat puur doordat je 15-20 kilo minder woog :L
 
tuurlijk, je weet toch ik ben liev ... {! Eerst dat apparaat maar es aan het lopen maken denks....
 
mark ik snap niet wat je met het gewicht bedoeld? toen was alleen me tank vervangen door een kleinere hoor

nu is er pas 15 tot 20 kilo af. Maar jij weet toch!!!!! ik wil niet meer dat ik je flam!!! Jij bent mijn grote voorbeeld flam heldin !!!!!!!!
 
dude, ik bedoel dat jij zelf ook veel minder weegt dan ik

Jeroen, de monitoren staan op me kamer... moet er nog 2 doorverkopen
 
Hallo jeroen :| dit is geen chat topic :|

Echt vet ding man echt tov toen ik hem voor het eerst zag @ meeting helvoet dat ie koelvloeistof lekte, je bent wel gevorderd man8) word wat:! suc6 ermee
 
lol, dacht je dat ik die prutser was ? neuh. das nou kiwi (ik was de bestuurder van de auto)

mja, het ding was die dag nog in mekaar gezet..., hij was 1 slangeklem vergeten goed aan te draaien.

hij is nu bezig met een andere rox, komt zeer binnekort wel een projectpage van.
hij staat hier in de schuur en heb wel een paar foto's, maar het blokje moet er eerst onder.



mijn roxje heeft gestart zelfs al 12k gedraaid alleen het ontluchten ging niet zo lekker, dus hij werd binnen 30 secs al gelijk 60 graden...

het beloofde filmpje moet dus nog even op zich laten wachten.
 
en hij lekt niet eens :W..... ikke ben goed +ralf+, als me eige scoot nou ook zo was :X..... geen mina natuurlijk wel een pia .......

greetz
 
en ik ben ook goed +ralf+ want ik heb m ontlucht omdat ze zonder dat te doen gingen test rijden... werd ie wel warm natuurlijk :L

vanmiddag gaan we filmpie maken
 
andries, ik ging niet testrijden, ik was eigenlijk eerder van plan een ontluchtingsnippel in me kop te draaien...

lekken is idd niet zo erg, op Jubbega deed ie dat ook :X en na de sprint was me potje leeg, dat is gek :?

mja, als ie niet te warm wordt dan vanavond ff filmpje maken, samen met A-Bizar

ps: dit wordt echt een smiley pagina +ralf+

edit: en we nemen bart mee om te filmen
 
Last edited:
+ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+

ey sletje :|, je vergeet mij voor de videocamera technische support :+ ......

+ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+

ok en nu allemaal synchroon :X
 
mja, we gingen dus gisteravond leuk naar het industriegebied, ff netjes warmrijden enzo.
paar keer gesprint tegen A-Bizar, ging best gelijk op

Ik zeg tegen Bart, pak die camera nou, hij ligt daar, Bart blijft staan...
Kiwi gaat rijden, 30 seconden later ALWEER me koppakking eruit :S

mja, alsnog geen filmpje van mijn scooter dus, wel van die van Andries, dus als iemand ff webspace voor me heeft zet ik die er wel op (als goedmakertje)

eigenlijk ook beter dat ik geen filmpje heb, want het ding klonk echt gaar, naar mijn id stopte ie ook met trekken vanaf de 50-60 :S


quote van BaRt@Sp:

en hij lekt niet eens ..... ikke ben goed , als me eige scoot nou ook zo was ..... geen mina natuurlijk wel een pia .......

:| :L
 
Nou toen er kvs in ging lekte hij toch niet , maar het ligt dus echt NIET aan mijn sleutel kunsten. Alles zat goed inelkaar , zelfs nog met xtra vloeibare pakking. Dat koelsysteem deugt gewoon niet, hij bouwt gewoon druk op, en dan nog maar niet te beginnen over die platgeslagen pannekoek pakking die ik er tusse moest doen, omdat er geen andere goeie was:|......
 
uhm, die pakking zag er verder goed uit hoor, als jij zag dat ie toen al plat was had je dat wel ff mogen zeggen :| mja, nu issie zoiezo plat, vandeweek ff nieuwe halen ergens.
nou nog vervoer regelen naar Grou

nog wat fototjes: en let ff niet op de gaarheid die er nog inzit... het uiterlijk wordt aan gewerkt -:-

op het indus




even later in de garage
 
weet je wat je probleem is mark? ik zie het al helemaal!

je moet je rad op je stuur maken of op je voorvorkpoten zodat als je door de bocht gaat , je rad ook goed in de wind richting komt omdat ie dan echt meestuurd waar je heen gaat.

neuj geintie hoor. 8P komt gewoon door bart
 
:| jongen als jij denkt, dat je het beter kan doe je et toch lkkr zelf, ik raak dat ding met geen vinger meer aan.....