This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[project] aerox-evo70

De tijden in Jubbega waren niet echt om over naar huis te schrijven, dus er moest weer gesleuteld worden
1e heat 10 seconden (hierboven staat al waarom)
2e heat 9 seconden

ff updatje met pics

nacht voor jubbega eindelijk klaar voor vertrek




's ochtends in het busje laden


rennerskwartier


net voor de start


net weg



in jubbega bleek het ding toch te zwaar dus heb maar wat delen frame verwijderd :O (de kappen lijken hier schever dan dat ze zijn 8P, er wordt nog gewerkt aan een underseat)


en hierdoor moest er een ander tankje komen


ook de koeling was niet perfect, 70 graden is toch nog iets te warm


achter de kap ziet dat er zo uit


en dit heb ik ook binnen gekregen, eindelijk niet meer moeilijk doen met dat ding van een phantom



verder is de vertanding ook wat korter gegaan, reed in Jubbega met RF 9,7 en nu zit ik op 11,2.

hopelijk zit het allemaal met meeting Grou weer goed in mekaar, dan kunnen we weer wat mensen uitdagen die in Jubbega sneller waren
 
Last edited:
leuke pix, maah laat ff je frame coaten ofzo
verder leuk radje, waar haal je zoiets ? gewoon @ sloop oid? :X
ff op Grou rondje knallen? 8) lataaa
 
jah, frame wordt nog gecoat, samen met wat andere dingetjes

radje is idd de verwarmings rad van een ford courrier geloof ik.

op Grou moet ie het wel doen ja ben zeker van plan te komen.
 
Ziet er goed uit allemaal... op Grou wil ik wel een sprintje met je trekken

Maarre de jouwe word dus ook ondanks die grote radiateur nog snel 70graden? Dan word dat ook beenschilden uitfrezen denk ik

Edit// ik zie net op die pic's dat je dat al hebt lol //
 
ahhhhhhhhh die foto met mij dr op dat ik die scoot staat vast te binden in et bussie echt ernstig, was echt veel te vroeg...
t vorderd lkkr markie boi nu alleen die rad ff goed werkend maken
 

hij heeft dat radje er volgens mij net in
 
hijs gek man radje is nog nie eens aangesloten, gister was ie beugeltjes aan het buigen voor de ophanging, en meten dat ie ken oe oe oe alles net te groot toen ie daar mee klaar was ging ie weer doelloos msnén
 
ghehe, idd, met de std rad werd ie 70 graden (na 2 sprints van 150 meter achter mekaar(valse start)). hopelijk blijft ie met deze wel netjes 60 graden ofzo.

mja, kappen moet je nog niet op letten, moet nog veeeeel aan gebeuren

op Grou moet ik idd een paar keer sprinten, zijn er een hoop die me uitdagen

edit: ohw ja, ik heb ook nog iemand gevonden die me carters wil polijsten voor 80 euro (als ik dat nie doe dan wordt het geel gecoat).
 
Last edited:
Hoeveel weegt dat stuk frame ongeveer dat je eraf gehaald hebt?
Succes met je underseat, zal plamuur- en polyesterwerk worden denks
 
stuk frame weeg niet zo super veel, kilo of 3-4, maar samen met de benzinetank, en wat andere ophangpunten enzo ben ik toch al bijna 15 kilo kwijt.

underseat ben ik idd zelf aan het maken, heb gewoon de ouwe genomen, en daar alle oneffenheden uit gedremelt, moet die gaten dus opvullen en dan iets voor me achterlicht maken.
ik ga btw ook gelijk een achterzitje maken, weet alleen de vorm nog niet helemaal.
 
Joost@aerox said:
gefreesde velg :W nice


hahaha, daar droomt ie nog steeds van ...... moet ooit nog eens gedaan worden

ik weet dat ik commentaar ga krijgen met deze reply over mn eige scoot, dat ben ik nu wel gewend... k doe et toch

mark ga nou es door man, je hoeft alleen maar pistonpenveerties te halen, cil dr op knallen en uitlaat en je kan weer blazen.... kijken of ie et nu beter doet na mijn slijptol met lammele schijf akties in je carter:X :W.....

#edit# beter maak je een foto van de andere kant van de schuur, dat staat er wat mooier bij alleen jammer dat er NOG STEEDS GEEN BLOK ONDER HANGT :| HINT HINT HINT #edit#
 
Last edited:
AeRoX MaX BiaGG said:
Is dat er al uit dan ? lijkt nog een beetje op stift .. of ligt dat aan mij

Ja, is de stift duidelijk nog Zit er al aardig tijdje op ook geloof ik, maar zoiets als delen velg weghalen is natuurlijk niet ff je freesje dr in rammen -:-

Die vlekken van de koelvloeistof enzo op de vloer op de plaats waar je scoot meestal staan zijn wel ernstig trouwens +ralf+

Maargoed, hij gaat eerdaags denk weer vlammen +ralf+
 
markie gaat me bijna flammen op de 150 zo te zien :'( ( en nee mark dat lukte je eerst niet en jubbega was kut voor mij dus das niet te vergelijken )