OK, ik heb weer vorderingen gemaakt
.
Nadat we elke keer zaten te prutsen met een andere bobine, gingen we ook maar eens een ander slot met chipkey proberen. We sluiten het aan, ik kick 3 keer, en hoppa: motortje draait.
Dus de oorzaak dat me scooter niet meer wou starten was waarschijnlijk een zwak signaal van de chipkey naar de bobine.
Ok, ik dus blij. Ik ben weer een tijdje zoet met inmekaar zetten van scooter. Ik start hem, rijd garage uit, en 10 meter verderop: mwooooooooap.
Dus, scooter ging meteen garage weer in.
Bleek dat luchtfilter vol benzine zat :S. Luchtfilter weer mooi droog & schoongemaakt. En probeer weer te starten...maar neej, geen teken van leven. Dan maar van sproeier 86 naar 82. Werkte ook niet. Toen sproeier 78...werkte ook niet...sproeier 84 ook niet. En op 86 start ie ook niet. :S :S.
Vlotterbakje loopt vol, vacuum is goed, membraam is ok...en als ik benzine in bougiegat spuit loopt de scooter 2 seconde, en valt ie weer uit.
Scooter is nu overigens weer totaal orgineel...dus orgineel luchtfilter, cilinder, en std. uitlaat & 12 mm carb.
IEMAND TIPS OF IDEEËN? Alles is welkom...
Ben nu zelfs zo wanhopig dat ik de scooter bijna naar de scooterdealer breng om hem te LATEN fixen...
Alvast bedankt!@!!