This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Problemen met afstelling ! HELP

Bcd-Spirit

Well-Known Member
Hallo ! Ik rij met een Mbk Booster 12 inch Naked. Half jaartje oud full bcd, motorisch origineel behalve een kleinere varioring.

Overlaats sputterde hij heel de tijd tegen en ben ik een beetje met mijn luchtvijs gaan spelen. Want niet slim van me was dus ik heb op dit forum gelezen dat ik ze volledig toe moest draaien dus ik heb men carbu eraf gehaald & hem volledig toegedraaid & 1,5 toer terug opengedraaid. Maar nu rijd hij nog altijd niet zoals hij in het begin reed. Ik heb wel al 9500 km op men teller zou mijn cilinder nu al versleten kunnen zijn ? Of aan wat zou het wel kunnen liggen heb ook een lichtere bougie gestoken origineel steekt er een BR8HS is & nu steekt er een BR7HS is kan dit het verschil maken ?

Gewoon originele bougie erin, de BR7 is van een andere hittegraad dan de BR8, de BR8 is kouder. Rij je met de verkeerde bougie, kan er een gat in je zuiger branden. (Dit is wel een extreem geval, maar dan snap je waarom het belangrijk is om met de juiste bougie te rijden).

Deed hij het ook al voor je de bougie hebt vervangen dan?