Problemen met Afstellen :(

Runnerttt

Krijg de Runnerritus
Halleee,

Laatste tijd veel probs met me Runner :( Heb er laatst 70cc op gedaan (laagtoerige), werkt allemaal goed enzo. Maar nu heb ik een 17,5mm carb van d'o gekocht. Setje sproeiers erbij et voila. Ik alles aangesloten, en gestart. Was begonne met sproeier 80. Ik da ding starte en hij gaf meteen volgas :S Gelijk groter in gedaan. 82, toen 84 en toen 86, vanaf 86 gaftie geen volgas meer alleen was stationair wel heel agressief :S En het achterwiel draait heel de tijd, wel heel rustig maar goed. Dus ik denk naja het zal wel en wil beetje gas geven, alleen komt er een heel erg knetterend geluid uit de uitlaat en komt da ding bijna niet vooruit :( Zelfde geld voor sproeier 88 en 90! Ik word er egt helemaal gek van :( Ik heb nog niet zo veel ervaring met zelf onderdelen erop zetten maar je moet tog ergens beginnen ;) Wie weet wat dit is en wie heeft een antwoord voor mij? Alvast bedankt voor de hulp!

Laterrr
 
Advertisement - register to remove this

Alles is goed aangesloten.
Hij krijgt geen valse lucht, de pufjes uit de uitlaat zijn goed sterk dus dat wil tog zegge datie geen valse lucht krijgt?

Luchtschroef is 1,5 slag open!
 
pufjes uit de uitlaat?

lijkt mij niet echt een goede manier om te kijke of die valse lucht trekt :+

het is duidelijk een vals lucht probleem..
dat is bijna altijd het geval als die slecht stationair draaid e.d.
 
Hmm, vaag. Want nu heb ik mijn 12mm carb er weer terug op gezet omdat ik me scooter toch gewoon moet gebruiken. En dan doetie het gewoon in 1 keer! En geen gekke dingen enzo. Maf :S Zal ik hem dan terug brengen naar de winkel?
 
Nee dat was het niet, het was het bochtje naar de carb van de gaskabel. Die was te lang blijkbaar :S Maar alsk hem nu start knettert hij nogsteeds heel erg :S En hij valt steed uit alstie stationair staat :p Tis ok altij wa he :p
 
Back
Top