This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Problemen aprilia sr

yoeri93

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb van de een op andere dag helemaal geen elektrische tijd meer.

Als ik de scooter op contact heb, doen de rem- en knipperlichten het niet, de claxon, en de electrische starter.

Ik heb al gekeken naar de zekering + de accu.
Beide zijn goed.. Ik zie nergens een losse stekker..

Ook heb ik bij het contactslot gekeken of er iets los zat. niets kunnen vinden..

Iemand ideeën?

dankku!:W

Alles wat je net noemde draait inderdaad op je accu.
Multimeter pakken/kopen/lenen en even meten wat je accu aan stroom geeft.
Ook eens proberen als je scooter stationair loopt.

Weet je zeker dat de zekering heel is?? Zou gewoon voor de zekerheid even de zekering doormeten of even een andere plaatsen. Anders heb je waarschijnlijk in 1 v/d hoofd kabels een breuk zitten...

Weet je zeker dat de zekering heel is?? Zou gewoon voor de zekerheid even de zekering doormeten of even een andere plaatsen. Anders heb je waarschijnlijk in 1 v/d hoofd kabels een breuk zitten...

Al gedaan.

Dus ik moet de kabels allen door gaan meten ???? :O

Hij rijdt nog wel gewoon als je hem met de kickstarter aandoet? Dan zal je accu het toch gewoon begeven hebben, heb je er een van eenzelfde scooter geprobeerd? Of je zekering is er door dat kan ook, gewoon een nieuwe halen voor 50ct. Het kan ook zijn dat je ergens sluiting maakt of wat spNk zegt: kabelbreuk / doorgesleten

Zekering en accu is allebei niet..

Hij rijdt nog wel gewoon met kick

Zal een kabelbreuk zijn denk ik..

Mooi vakantie klusje ..

Bedankt voor je reactie!

Last edited:
Misschien een beetje laat.. maar branden de lampen ook heel zwakjes als de scooter gewoon aanstaat?
Zo ja, dan is je spanningsregelaar naar de knoppen

Misschien een beetje laat.. maar branden de lampen ook heel zwakjes als de scooter gewoon aanstaat?
Zo ja, dan is je spanningsregelaar naar de knoppen

tja, die branden idd slap..
Ik heb de stroomverdeler al eraf gehad, en spul doorverbonden..

Alle lampen doorgebrand na gas geven xD

Wat te doen

En nieuwe voorlicht unit misschien, bij mij smolten de lenzen door toen ik m'n spanningsregelaar gefixt had