probleempje met Gianelli metal op squab

ElmoRS

Well-Known Member
OK naast mijn RS heb ik nog een squab voor de fun(is wel van mijn ma maar ik rij er ook op;) )en ik zit met een probleempje:

Laatst is een maat van me tegen mijn metal aangereden en nu zit ie nogal wat los...als ik tegen de uitlaat aan druk wiebelt ie een klein beetje..wat kan dit wezen?Ophangpunten beschadigd?Veer die de uitlaat vast houd lam?ik snap er geen hol meer van en hoop darom dat iemand me dit kan vertellen?Ook begint de demper van de metal ernstig te slijten> de hele zilverkleurige plaat van de demper begint los te laten en nu ook het gianelli symbool op de demper..kun je dit ook los te koop krijgen ofzo?Of moet ik een hele nieuwe uitlaat nemen?Ik heb dus geen ene ruk verstand van scooters en vraag om scooter begrippen achterwege te laten..dus gewoon duidelijke uitleg0?

Alvast bedonkt
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Lieuwe
Gezien je redelijke setup op je RS verwacht ik wel dat je zon probleempje zelf kan oplossen....
Als hij het zelf zou kunnen oplossen had hij hier niet gepost :)



ElmoRS, check eerst even of je ophanging nog goed is. Maar waarschijnlijk zit er iets niet goed bij de flens(overgang met veer waar de uitlaat naar de cilinder gaat) denk ik
 
hmm ok...deze topic kan wel dicht...kom uit school, zegt mijn ma : Wil je even kijken wat er met de scoot aan de hand is want hij maakt een vreemd geluid....ik zeg OK en loop naar de scooter, kijk es naar de uitlaat en zie dat die op de grond ligt....hmmmmm dat was eerst niet zo...ophangpunten gebroken...tsja wat nu....ach gewoon nieuwe metal dan zijn we weer klaar....sim-pel
 
Back
Top