probleempje met am6 blok someone can help please

kkayakk

kayaa
hey, ik heb een vraagje kan iemand mij hier mee helpen.

ik heb een schakelbrommer am6 blok setup:
50cc,
17.5mm carb dellortho 84mm sproeier
standaart uitlaat denk ik :L maar wel prop eruit gehaald
standaard filter
standaard ducati ontsteking alles standaard gewoon.

what happend: :)
ik heb mijn brommer cilinder er laatst afgehaald dus alle pakkingen opnieuw erin gezet en nieuwe bougie carb schoon gemaakt gasnaald op hoogste standje.
maar met kicken ging hij niet aan dus moest ik hem aanrennen.
na het aanrennen ging hij heel langzaam op gang met klein beetje gas bij wat hogere toeren in ze 1
stationair bleef hij niet aan want zonder gas te geven viel hij uit en met hogere toeren begon hij te stotteren.
de volgende dag wou ik weer rijden maar ging hij niet aan hij pruttelde een beetje en als ik gas gaf hoorde ik een knal en kwam er een steekvlam uit m'n uitlaat. en nu gaat hij helemaal niet meer aan??¿¿

help someone
 
Advertisement - register to remove this

Staat je ontsteking wel goed , want knal in je uitlaat betekent vaak een te late onsteking. Heb je het vliegwiel eraf gehad? Onsteking staat rond de 28 graden voor het BDP. Waarom heb je je gasnaald versteld. Liep de machine schraal? Je kan dit meestal zien aan de kleur vd bougie. Als je aan het mengsel gaat varieren kan het zijn dat de machine gewoon niet aanspringt of slecht loopt.
 
ontsteking moet goed zijn als het een std ontsteking is , deze kun je niet zo verstellen dat ie slecht gaat lopen..
 
heb je niet de zuiger verkeerd om terug gezet ofzo?

waarom heb je eigenlijk de boel los gehad?

en idd , gasnaald in het midden zetten.
 
Back
Top