This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

probleem met snelheid scoot

venne

Well-Known Member
hey ik heb dus een spirit,
het enige dat ik verander heb is een luchtfilter van axwin met bijgevoegde sproeier de maat is 105.
probleem is nu de laatste tijd als ik op mijn topsnelheid ben achter enkele minuten, is het net alsof hij gaat stil vallen. tis net je scoot in gang steken wat gas geven en meteen afleggen.

kan er iemand mij zeggen wat het is?
 
denk de afstelling... dat hij toch nog te veel lucht krijgt... probeer je luchtschroef eens een halve slag dicht te draaien.

greetz
 

105 op een standaard scooter, dat is veel te groot joh. Beter haal je die powerfilter eraf, want het gaat alleen maar slechter met zon filter. en dan je normale sproeier erin, dan is je probleem voorbij
 
jah 74 met uitlaat maar zonder powerfilter waarschijnlijk? want er moet een redelijk grote sproeier in met power filter.
105 is wel groot maar kijk wat voor kleur je bougie is?
 
die sproeier is niet te groot. de normale groote voor een powerfilter is rond de 110 zelfs. vooral bij booster spirit, ik zou mss 's de rest van m'n afstelling bekijken maar ik blijf erbij --> powerfilter is nergens goed voor! het verkloot je carb, he zuipt benzine en het trekt minder...