This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

probleem met kart tankje HELPP!!!

mr-tollybal

S6 Zippaaa
ik heb een vraagje....
ik heb een kart tankje in me buddy zitte gewoon zo een 3.5 liter tankje die je overal kan bestelle. Maar nu heb ik gister mijn tank voor het eerst vol gegooid en start me scoot niet meer... en er druipt onder aan me carb 28mm PWK benzine uit zo een overloop nippeltje, en toen die altijd maar halfvol zat of minder had ik daar nooit last van.

er komt ook geen vacuum op zo een tankje te zitten tog ? gewoon rechtstreeks naar je carb en het andere nippeltje op je tank is overloop of is dat tog vaccuum ?

hoop dat iemand me ff kan helpen met dit probleem....

alvast bedankt

Yo ik heb hetzelfde probleem!!
Eerst nergens last van maar sinds dat me scoobi draait, blijft er benzine uit me overloop lopen..

Heb je er al wat op gevonden, of miss iemanda anders!???

carb even open trekken, alles loshalen en opnieuw erin zetten.

vlotternaald even goed schoonmaken, evenal het zitvlak van de naald en dan zou het in feite over moeten zijn

Ja weet het dat had ik ook gedaan gister, alles weer netjes erin gezet. Er zat wel vuil bij de vlotternaald maar dat heb ik schoongemaakt en het zitvlak ook. Zag niks meer en toen alles erop en toch liep het er weer uit.

Ik zag in een ander topic hier over dat je met een keihin vlotternaald hier geen last van hebt. Dit gaat zeker ook om een vlotternaald van de "ECHTE" keihin met serienummer dus.?

Maat van me heeft namelijk nog wel een keihin zonder serienummer.

Iig bedankt voor je reactie.

Ik heb hetzelfde probleem. Je meot even een benzinekraantje erop doen en die dicht draaien als je niet rijd oid... Dat andere slangetje is je vacuum waar je je tank mee op druk moet blazen als je gaat kicken en je benzinekraantje open gezet hebt... Nu zit je uitlaat trouwens vol en start die neit

Heb de net een keihin (replica) vlotternaald erin gezet en hij liep weer netjes en liep nix uit de overloop :W

.. Thnx voor de reacties, zal trouwens nog wel een benzine kraan er tussen zette is altijd handig!

Adios

je moet een kraantje aan de onderkant van de tank maken.
dan kan die makkelijker benzine krijgen, nu moet die het naar boven pompen
ik had het probleem op me top snelheid dan viel die in 1keer uit want hij kon het niet meer aanzuigen.

Probleem is weer terug, blijft uit die k*t overloop stromen. En ook als ik dus op top ga rijden of stuk achterelkaar valtie 'uit" en pakt hem pas weer bij lagere snelheid langzaam op.

Denk dat me oude tankje erop zet van 1 liter waar de aansluiting aan de onderkant zit want dit is niet te doen! Aangezien morgen gaan afstellen..

F kraantje zoeke dan maar!