Originally posted by Kiekerjan
Dat met die temperatuur meter hoort zo (tenminste dat is mij verteld). Als dat metertje omhoog vliegt in het begin betekent dat dat je scooter aan het warmlopen is. Als het meterje na een tijdje weer daalt dan is er niks aan de hand.
Originally posted by w-m
Idd... vervalt je garantie niet als je der zelf aan loopt te knutselen ?
Originally posted by Oom Agent
Temp metertje komt continue in het rooie niet alleen maar bij koude motor
ik moet mn bougie toch droog maken :S anders krijg ik em niet aan....
ten tweede ben geen noob dus kom niet met vage antwoorden
ten derde
wat A-Bizar zegt Dealer hoord gewoon een goed lopende scooter te verkopen dat heeft hij dus bij mij niet gedaan hij heeft me een beetje lopen naaien
Originally posted by MarcelB
Okay, het is nu iets duidelijker. Je meter staat continue in het rooie. Dat staat hier niet in je eerste reply. Daar staat toch echt dat ie weer terug schiet naar het midden... Maar goed. Scoot is dus niet goed en dealer wil niet meer helpen zeg je. Is ie Bovag dealer? Dan Bovag bellen en klacht doorgeven. Bovag bemiddelt voor jouw in conflict. Geen Bovag lid? Dan naar de rechtsbijstandswinkel en advies vragen. (= gratis) Of je Pa zijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen. Gebruik het feit dat je minderjarig bent! Suc6!
Originally posted by 70ccAerox
Miscchien is er iets niet goed met je koppakking. Je gaf net zelf al aan dat de koppakking is vervangen. Ik zou er gewoon ff zelfmee aan de slag gaan. ff nieuwe koppaking proberen, want met die dealer van je kom je niet ver.
Originally posted by evo racer
waarschijnlijkt lekt hij ook nog koelvloeistof in de cilinder omdat je bougie nat word.
Originally posted by Oom Agent
Nou Dealer heeft scoot piekobello gemaakt start probleem en temp meter doen het naar behoren ik kon em vandaag ophalen en heeft alles in orde gemaakt.
achteraf toch nog goeie kerel
probleem is opgelost
close topic maar